Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Flere som har mye utflod? Som i tillegg er tykk og gul... Beklager spm, men vurderer om dette er noe som må sjekkes. Klør ikke, eller er ubehagelig på noen annen måte
Luans mamma Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Ja, jeg har mye utflod. Det er ikke alltid den er tykk og gul, men i perioder har den vært det. Har ikke sjekket det opp, siden det ikke svir eller klør. Har aldri hatt sopp før,men jeg tror det skal klø og være ubehagelig....? Er ikke sikker. Andre som erfaring med dette?
2barnsmammasnart Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 jeg har vert mye plaget med utflod i dette svangerskapet... Alle slags konsistenser og slikt... Ringte legen idag og fikk beskjed om at dette var normalt, og ufarlig. Om det klør kunne man prøve sopp-kurer men måtte vere obs på at som gravid var ofte soppen vanskeligere å ta knekken på... Men fikk beskjed at de kan sjekke slikt på kontrollene om du lurer...
klompen min<3 Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har også masse utflod... Den er gul og "tykk"..........klør ikke eller noe så jeg tror det er helt normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå