Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Oi, nå fikk jeg noia! Når jeg kom inn på badet sto lillegutt oppå doen (hadde klatret opp da tydeligvis), hadde skrudd av korken på tannkremen og sto og sugde det i seg... Heldigvis var det hans egen tannkrem og ikke vår, men dette kan da ikke være bra? Jeg aner ikke om han bare fikk i seg bittelitt eller om det var masse, men han hadde i hvert fall tannkrem i munnen når jeg så etter. Nå er han i seng og jeg ser for meg at han kommer til å våkne om en stund med vondt i magen. Men jeg aner jo egentlig ikke hva som er i tannkrem engang... Noen med erfaringer?
winneboo Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Har skjedd her også. Ho var blå i hele munnen(tannkremen hennes er blå..hehe) hun fikk ikke noe virkninger av det.
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 Det var godt å høre. Da satser jeg på at det går bra her også. Overdose tannkrem er liksom ikke en situasjon jeg har sett for meg før;)
blond Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Her i huset har det skjedd mange ganger. Bekymrer meg ikke, men prøver å gjemme unna tannkremen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Tannkrem er jo ikke giftig, så det er sikkert ingen fare! Det som ikke er bra er vel å få i seg store mengder over en lengre periode, dette var jo et engangstilfelle. Rekne med dere sover godt i natt begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå