Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hva synes dere skal vi være barbert til en hver tid?? Jeg er det, men er redd det kan ødelegge spnninga når man er det hele tiden. Jeg selv synes mannen min er deiligst når han er glattbarbert til en hver tid...Har faktisk lyst på sex nesten hele tiden da....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 jeg synest det er finest å være barbert, da kommer man liksom nærmest kjønnet. men hærregud, jeg godtar ikke en type som ikke godtar at jeg er litt lat med det av og til:P spesielt når jeg er gravid, slitsomt å drive å barbere hele meg me et barn på magen:) hehe det er sexy å være barbert, men det er jo smak og behag. andre synes kanskje hår er mer sexy, det er tross alt mer hygenisk selv om det kanskje ikke virker sånn. kjønnshåret er til for å beskytte kjønnet mot bakterier. det er nok sunt å la det vokse litt av og til, gi den sarte huden en liten pause. jeg sier ikke at du burde gå rundt om kring med en skog i trusa, me hærregud, det må være lov å ha litt stubber i ny og ne:) så blir det jo også litt ekstra stas å være nybarbert da;)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Sikkert like mange "frisyrer" der som på toppen. Jeg har venner som ikke barberer noe (!) og de som barberer bikinilinjen, til de som har stripe og trimmer lengden til de som er glattbarberte. Alt etter hva DU selv syns er ok å leve med og som "tenner" deg (og eventuelt en partner). Jeg var ganske skeptisk til glattbarbering før, men etter å ha prøvd det en gang bare fordi jeg var nysjerrig på hvordan dette ville oppleves, har jeg forblitt glattbarbert og elsker følelsen. Har ikke hatt brasiliansk (profesjonell fjerning m voks), men skulle gjerne ha prøvd dette om jeg kunne gjøre det selv. Noen med erfaring?
JoneP Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Det er vel som flere her sier, opp til hver enkelt, men når det gjelder barbering i graviditeten, så bør mennene respektere og være forståelsesfulle for at det ikke er så enkelt og aktuelt å barbere seg da, men hvis de absolutt vil du skal gjøre det, så får de være litt behjelpelig da og hjelpe deg med barberingen;)
nellynell Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Går selv minst en gang i måneden å får utført brasiliansk voksing i hudpleie salong. Er litt vondt første gang å hvis det går mer enn en måned mellom hver gang. Er deilig å slippe å stresse med barbering, så blir det jo minst dobbelt så glatt med voks. Noe alle burde prøve
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Min kjære liker det faktisk litt variert han.. Plutselig vil han at jeg skal spare litt, andre ganger vil han at jeg skal ta alt osv. Før barberte jeg meg HVER dag, noe jeg ikke kan forstå hvorfor jeg gjorde. Går gjerne tre-fire dager mellom hver gang nå uten at typen sier noe på det. Trur igrunn jeg gjør det for min egen del fra grunn av. Føler meg på en måte "hel-stellt" når jeg har barberg meg under armene,i skrittet og leggene. Da føler jeg meg fresh:p Hehe, så det er nok veldig forskjellig:)
bareMariann Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Okay, føler meg litt dum nå, men må bare spørre; brasiliansk voksing, er det å fjerne absolutt alt? Isåfall, er det ikke litt flaut å få noen på en salong til å gøre det? Er det dyrt?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 Brasiliansk betyr egentlig at du beholder en tynn "flystripe" på ca 1 cm +/- Men jeg har også prøvd å fjerne alt. Var flaut en og to ganger og hvis det er vikar i salongen, men har ei fast jeg går til. Er blitt veldig naturlig, og vi snakker om vær og vind mens hun river av håret. Begynner faktisk å minne om å gå til frisøren Er alltid litt dyrere første gangen, men betaler 350kr pr gang. Har gått over et halvt år fast nå, å begynner å merke at det er mindre hår. Har ei venninne som har holdt på i 8 år, og er omtrent hår løs uten om "flystripa"
Tigerjenta!!!! Skrevet 29. april 2007 #11 Skrevet 29. april 2007 Hmm Jeg har barbert meg hver 2 uke i 15 år nå. Og jeg kan ikke si at det har blitttt så veldig mye mindre hår der nede når jeg lar det vokse litt!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #14 Skrevet 1. mai 2007 Tigerjenta! Bir ikke mindre av barbering, en av voksing
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #15 Skrevet 2. mai 2007 Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det lar seg gjøre. Mine kjønnslepper er så myke og tøyelige, at jeg ville ikke sette en høvve mot dem for alt i verden. I tilleg hvis jeg stusser svansen får jeg så mye kløe og stikkinger, at jeg vegrer meg veldig mot å gjøre det. barberer bikinikanten, men huden blir ofte rød og klør. Og jeg får sopp. /bruker, olje,kremer, god høvvel osv) jeg skulle gjerne har prøvd full barbering, fordi det er sexy, og jeg kan levende forestille meg at det blir mer følsomt. Men når det blir så følsomt at man bare klør, og det stikker,ja da vet jeg ikke om jeg ville klart å sortere frem kåtskapen. Mulig jeg er vedlig unormal?
Mymot Skrevet 10. mai 2007 #17 Skrevet 10. mai 2007 Selv foretrekker jeg at kona er både stusset og glattbarbert. Glattbarbert er jo sinnsykt deilig å ta på , men er finest med litt hår rundt. Så som oftest blir det at hun glattbarberer rundt, og beholder svært korte hår over. Omtrent som brasiliansk. Bare uten voks. Men det innbefatter at hun må huske å bruke olje. En type hun bruker er "Thats all you need". Den fungere for henne. Selv liker jeg å holde pungen glattbarbert, barberer ikke hver dag da. Og meget kort rundt resten. Ingen av oss liker hår på godteri
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #18 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har også barbert meg tid til annen, men som nevnt av noen andre over, det er GRUSOMT når det begynner å vokse. Trenger ikke gå lenge for min del heller (timer?). Jeg gjør noe sikkert feil, men sliter med det samme på leggene. Der er det ikke så uutholdelig, så legger og armhuler går. Selvsagt er det mer følsomt, og ganske deilig når alt er borte der nede, men ofte vil det stikke som nåler ved berøring, og da mener jeg ikke på fingrene (AU!). I tillegg klør det, henger seg fast i tangaen, og jeg får røde, vonde nupper, så jeg har helst ikke lyst til å gå noe sted... Stusser vanligvis (nokså mye), og typen ha sagt (i hvertfall) at det er greit. Kommer ikke til nå, så det er en stund siden sist, men det får han heller leve med...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #19 Skrevet 30. mai 2007 Jeg synes selv glattbarbert er fint. Jeg liker å være glattbarbert selv. Barberer meg der nede stortsett hver gang jeg er i dusjen. Men det verste synes jeg faktisk at det egentlig alltid er litt hår igjen som nesten er på innsiden av kjønnsleppene mine :-(( De er kjempevanskelige å få vekk (hvertfall nå når jeg er gravid og ikke ser helt hva jeg gjør lenger - på tide å spør mannen min om hjelp ;-) ) Meningen med glattbarbert er jo følelsen av å være helt glatt og at han ikke får 'hår i maten' liksom, men da er jo disse hårene som ligger helt på innsiden MINST like viktige å få vekk! Jeg er alltid litt redd for klitorissen når jeg barberer meg rundt der :-((( Flere som sliter med det, eller er det bare jeg som har så mye hår???
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #21 Skrevet 4. juni 2007 Synes det er vanskelig med barbering selv når jeg ikke er gravid.. så jeg har overlatt dette til min samboer.... mye enklere, og alt blir borte.. og sexen bare fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå