snart mamma til to gutter :-) Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Føler meg litt blek om dagen... så kunne tenkt meg å fått litt farge.. hvordan er det å ta solarium i uke 13 ? klem
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Ja, du kan ta solarium, men ikke veldig ofte. Tror de sier at 2 ganger i uka er ok. Men du må passe på å ikke bli alt for varm for det er ikke bra... Kos deg i solarium...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 det går helt fint å ta solarium, så lenge det blir med måte....jeg er oxo i uke 13, tok sol på søndag..det går bare godt, strålene i solen når ikke inn til barnet... lykke til med brunfargen da:)
Krøllefrøken Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg er 15 uker på vei, har tatt litt sol. Synes det er godt fordi da slapper jeg av + at jeg föler meg litt mer vel med farge på kroppen. Og da stiger humöret :-) Og det er ikke farlig, strålene når aldri inn til barnet. Det eneste er at man kan bli for varm, og at babyen kan bli urolig fordi det blir veldig lyst der inne. Så kos deg med sol og varme du
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 tusen takk jenter :-) Da blir det litt brunfarge på meg :-)
mamma i juli Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Flere og flere leger som jobber med kreftpasienter går nå ut og anbefaler folk å ta sol i ca. 10 min i uka. Dette er fordi sola gir masse d vitamin noe som styrker immunforsvaret. Det er visst vanskelig å få den samme d vitamin mengden ved å ta tran. Så om ikke lenge ser vi vel reklame for dette i solstudioene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå