Gå til innhold

Hun har plutselig sluttet å "prate"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke "pratet" på noen dager nå! Skjønner ingenting! Hun pleier å prate en del, men nå kommer det bare lyder når hun er lei seg og når hun gråter. Har prøvd å snakke med henne, men får ingen svar tilbake.

Hun gulper en del. Og har merket at når hun prøver å snakke til meg, så kommer det gulp ut. Kan dette være grunnen til at hun har sluttet å "prate"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at hun er 3 måneder! :)

Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med HS. Vi har i alle fall fått beskjed om det :)

Skrevet

Trenger ikke å være noe galt :o)

Mini ble tidligere litt tausere når han var opptatt av å lære seg noe nytt fysisk. I perioder var det masse prating og så plutselig begynte han å trene på et eller annet (krabbe) og ble ganske så stille...

Skrevet

Vår sluttet å prate i et par-tre uker i forbindelse med vaksiner faktisk. Skjedde både da hun var tre mnd og nå ved 5 mnd.

Skrevet

Vi skal på kontroll om 1 uke, og da skal hun vaksineres for første gang.

hmm.. kanskje jeg skal ringe helsestasjonen i morgen. Ellers er hun er jo blid og fornøyd. Skriker bare når hun er sulten eller trøtt.

Skrevet

Jeg har tenkt på akkurat det samme. Datteren min har også sluttet å prate. Er hvertfall veldig lite. Hun er straks 5 mnd. Skal på helsest. til uka så jeg får spørre da. Det er vel kanskje bare en "stille-periode" de er inne i :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...