Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Da dere kjøpte det første paret med sko til ders baby hvilken størrelse kjøpte dere da ? vet det er forskjell men ca.....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Du må nesten be de på skobutikken måle foten til barnet ditt.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Med den første var det str 18 og den andre str 20. Du må få dem til å måle foten til barnet i butikken.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 hei min lille gutt er nå 1 år og 20 dager. han bynte å gå når han var 10 mnd- så vi bymte da å lete etter vintersko.. han hadde ganske rund fot ( som babyer har ) og vi hadde vanskeligheter med å finne noen som passa. Helt til vi HELDIVIS kom over sko av merket SKOFUS fant noen supre vintersko som vi er kjempefornøyd med. men jeg fikk sjokk når dama i butikken sa at han måtte ha str.24. hællenussn lille vænnen som fint kunne bruke 21 i joggesko..jeg var veldig "skeptisk". men stolte på dama - siden jeg vet hun har jobbet på den skobutikken siden jeg var bittelita (ca 30 år). Er så fornøyd med de skoa og han er alltid varm på føttene siden han har god plass i skoen. han lærte å gå i dem kjempefort og de virker ikke store Lykke til med skovalg fra en som digger skofus :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå