Gå til innhold

Juni: jeg kjeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

sitter å planlegger sein sein dåp på lillemann...gubber er bort reist....jeg spyr enda...livet er dritt.....kjeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!

 

fortell noe morro da folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe moro... hmmm... Martin spydde opp all fiskekaka. For store biter. Traff hele buksa mi, og apropo den buksa så hadde jeg kjøpt meg ny bukse i dag... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... har ikke så mye gøy å fortelle desverre...

 

Har besøk som du vet, men i morgen kveld er jeg klar til å skravle "hål i hue" på deg når jeg endelig får tid til å være litt på msn ;-) Så det er bare å glede seg :-D

 

Har lite nytt å fortelle, men gleder meg til å prate om planlegging av dåpen til Isaac! Det blir jo så koselig. Forressten har jeg et par små, gøye ting å fortelle.

 

De siste to nettene har Linnea vært så grei. Har lagt henne i vugga rundt kl. 21, og hun har sovnet der av seg selv og først tatt morgenen kl. 9-10! Men det var jo litt fortjent, for vi har hatt det stritt noen netter før det da hun nektet å sove. Vi trodde jo at det kunne være første tannen som skulle titte fram, men ingen tann å se... Tror snart ikke det kommer noen tenner på den jenta...

 

Andre tingen er at kusina til Linnea som snart runder 15 mnd., tok sine første skritt i dag. Vi fikk en liten filmsnutt på mobilen som bevis på bragden. Så vi er ganske så stolte av niesa vår :-) Det blir så gøy når lilletuppa her i hus kan gå på egenhånd.

 

Tredje tingen er at vi var på barselgruppetreff i dag og da smattet og tygde Linnea som en gal på de bare tærne til sin lille veninne, Emilie. De var så morsomme, og lo begge to fordi Emilie syntes det kilte når Linnea slurpa og tygde på foten, og da hun prøvde å sparke Linnea bort med den andre foten begynte Linnea å le fordi det kilte med en fot i magen...hihihi.. søte små med hikstelatter i kor :-)

 

Den fjerde tingen som er gøy er at det kun er 4 arbeidsdager igjen før Dag begynner pappapermen sin. Det blir nok koselig å være sammen i seks uker alle tre. Han er sååå gira (mye mer enn meg) på at vi bare må dra på en sydentur nå som vi har så god anledning. Sitter oppe hver kveld og leiter, men finner ikke det rette... Er visst litt kravstor :-P

 

Jaja, det var vel nok svada fra meg tenker jeg :-) Er litt overtrøtt, har skravla til langt på natt med min tante... Nå skulle jeg egentlig bare slå av pcen og legge meg, men så.....ja....dib...

juniklubben...lese...lese...skrive...=sovne kl. 03.20 :P

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...