Gå til innhold

hva heter /skal hete barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Dina Sofie.

Om det blir gutt skal han hete Sigurd. Jente Kristiane eller Julia. Eller Nora.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg har så mange navn jeg liker;

Thea, emma og emilie hvis jente og lucas, marcus, og matthias hvis gutt... sambo er ikke helt enig med meg da....

hehe... masse fine navn iallefall =P

Skrevet

her er jeg nedstemt av 2familier,hehe. blir thor gunnar her.jeg ville ha tord gunnar.

Skrevet

Mange nydelige navn her. Vi skal ha en gutt som skal hete Endre:)

Skrevet

Vi venter en gutt og han skal hete Sondre eller Gustav, må se han først. Sigurd var også et fint navn..

Skrevet

Ja da. Vi har inntil videre bestemt oss for Marcus. Men ingenting er bestemt før han kommer ut

Skrevet

vår elskling skal mest sannsynlig hete Ane, etter mamman :)

Skrevet

Tvillingene heter Richard og Victoria. Denne lille smurfen som vi venter nå skal hete Renathe eller Thomas :)

Skrevet

Hei. Jenta våres skal hete Malin, vi har termin 26 juni=) Blir kanskje dobbelt navn men er ikke sikker ennå. Det blir ihvertfall Malin.

Skrevet

Gullegutten vår skal hete Iver Alexander.. Skulle det bli jente skal den hete Hedvig eller Noe med Eva.... :))

Skrevet

Får vi en gutt skal han hete Odin og får vi en jente blir det Henriette:) Synes det er fine navn som ikke er poppis!

Skrevet

Mine heter Ingrid , Ea Ariel , Cornelia og Jo Mathias .

Aner ikke hva denne lille nye kommer til å hete , muligens vet jeg det når jeg ser henne\han !

Skrevet

om det blir jente skal hun hete Henriette og dersom det skulle komme en gutt blir det Henrik.

Skrevet

Even Nikolay....

Skrevet

Storebror heter Alexander,og vi tror kansje det blir Sofie på lillemor i magen da:)

Skrevet

Lille prinsessen vår skal hete Ava=)

Skrevet

Vår lille prins heter Emil for øyeblikket... Men det er en god stund til han ser dagens lys og vi kan ha ombestemt oss mange ganger til da...

Skrevet

babyheaven:

kjenner en som heter Renathe Thomas jeg

Skrevet

Lurer litt på Hanne hvis det blir jente , jeg ville gjerne hatt Erik hvis gutt men gubben er helt imot. Jeg skal hvertfall ikke ha noe navn som er poppis, det er helt sikkert...vil bare ha et helt vanlig navn, ikke noe som skiller seg ut og ikke noe som alle andre barn heter...

Skrevet

Blir Sebastian André eller Sara Marie her... Marie skal utales Mari med trykk på i...men blir liksom ikke riktig å skrive Mari heller.. oppkallt etter kommende mormor som heter Els-Marie... (svenskt navn...)

Skrevet

Oda hvis det blir jente. Simon hvis det blir gutt.

Mannen ville ha greie og enkle navn, da vi har dobbelt-navn begge to som er litt kinkige, som vi må staaaaave for andre i det uendelige til tider...

Skrevet

Blir det gutt skal han hete Sander Emil..men ikke eeeeemil.. men èmil. hehe..

og hvis det blir jente så står det mellom :

malin

madeleine

ville egentlig ha Linnea Christin... har villet ha det navnet siden jeg var 15 år.. men nå har de blitt så mote-navn så da gidder jeg ikke.. :)

Skrevet

Lille jenta vår på 2 heter Ingrid Helena:) Nå venter vi på lille Mina:)) Som kommer tidlig i Juni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...