Gå til innhold

Nytt forum? Om 90+


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke få et nytt forum som heter BMI 30+, eller noe? Så kjedelig for disse som er lave og overvektige, som ikke veier 90 kg. Mens folk som er veldig høye veier 90 kg, men er ikke overvektige... Vært en del unødvendige diskusjoner om at folk ikke hører hjemme på forumet osv. Heter forumet for eksempel BMI30+, så er jo utgangspunktet likt for alle, siden høyden også blir tatt med i beregningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært en del unødvendige diskusjoner om at folk ikke hører hjemme på forumet osv. Heter forumet for eksempel BMI30+, så er jo utgangspunktet likt for alle, siden høyden også blir tatt med i beregningen...

--------------

 

.....vel, diskusjonene sjedda jo pga av jeg veier 60kg og må ned tre kilo til osv osv kuppa +90. Desverre så kom aldre mesteparten av de tidligere brukerne tilbake fordi dem fant seg andre forum hvor det fantes mer seriøse moderatorer enn de som er her og som ikke tok tak før det var for sent.

 

.....men, 30 i bmi er for LITE. Skal det skifte navn bør det i hvert fall hete +35 i bmi. Dette fordi f. eks ei på 1,70 veier nemlig bare 86 ved bmi 30, og det synes ikke jeg kvalifiserer til å bli kalt svær...... Dessuten er vil noen ytterst få stykker, inkl. meg, igjen som kvalifiserer til å komme i klasse liten eller stor elefant, og da er vi tilbake til det at vi i klasse elefant ikke gidder å høre om ei bittelita dobbelhake eller en liten bilring.

 

Å en ting til, uansett navneendring eller ikke, FJERN den forbaskede ANONYMKNAPPEN ;)

 

Forresten, hvorfor posta du ikke dette innlegget på +90 først, og hørte om hvordan stemninga var der? Er nemlig ingen som biter deg der......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå inn å se en gang til da... har diskutert det der inne! Og hva du mener er stort eller ikke er jo en ting. Selv hadde jeg en BMI på 31 når jeg ble gravid, veide 103... Synes det er mer enn nok jeg, for meg iallefall!

 

Og det med anonymknappen... hvis man virkelig har ting man sliter med, som meg og vekta for eksempel, så er det faktisk veldig deilig å kunne være anonym. Det er ikke noe man synes er gøy å være like åpen om bestandig!

 

Men er helt enig at det er trist anonymknappen blir misbrukt slik den gjør ved mange anledninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...