ninen Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 er akkurat begynt på uke 16. Kjente plutselig noe øverst i magen, kjentes ut som bobler. varte bare kort. kan det være liv? Det som virker litt rart er at det var så langt oppe. Helt øverst, under brystet. Noen som har erfaring?
nynne78 Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Det høres ut som en liten fot som sparket ja. Livmoren ligger et lite stykke under navlen. Jeg er ikke sikker på akkurat hvor den ligger i uke 16, men tror ikke det er mer enn 4 fingerbredder under navlen. Jeg er 17 uker på vei og forrige lørdag kunne jeg plutselig kjenne noen små føtter som sparket i vei. Det varte ganske lenge og man kunne til og med se det utenpå slik at mannen min også fikk være med på denne flotte opplevelsen. Det var skikkelig stort! Men siden da har jeg ikke kjent noe sånt igjen. Bare små stikk rundt omkring i magen. kan være livmoren som vokser eller fosteret som sparker innover... Får vel smøre oss med tålmodighet en liten stund til. Spennende om du kjenner noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå