Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 For meg: at barna våre har eldre søsken å knytte seg til:) Enn for dere?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Å se for en flott pappa min samboer er. Å få lov til å være en viktig person for de to søte små. Å få "øvd seg" på å være en familie og oppdra barn sammen med samboeren selv om ikke vi to har barn sammen.
-Hengebuksvinet- Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Han er en super storebror, og er med på å lage liv i huset når han kommer.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Hva det beste er: Han bidrar til mye kjærlighet og omsorg her i huset. Han har mye smart å si. Han får meg til å le. Han hjelper barna her å leke og tar vare på de Han vet det å vise hva omsorg er Han har fått samboeren min til å bli en god far Han bringer masse glede inn i huset her Han sprer latter rundt seg Han får meg til å føle meg som en god stemor bare ved et blikk osv
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Det beste?? Her i huset er det absolutt INGENTING positivt! Sorry, men sånn er det bare!
Næsningsfrua Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Det var nå det beste det ble spurt etter, så hvis du ikke har noe positivt å si så hold fred! Det beste er at jeg har fått 2 unger til å være glad i!
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Rart det der at positive tilg blir buet ned her med en gang. Lurer på hvordan de ser på livet generelt jeg.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Tror det må være å se hvor glad de gjør min samboer, og å tenke på at han skal bli pappa til mine også. Og at de fyller huset med latter, liv, utfordringer og morsomme betraktninger om aalt mulig når de er hos oss.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 At jeg får sove bedre om natta og lengre om morgenen i helgenene, fordi far er så redd for at babyen skal vekke stebarna at han spretter opp ved det minste klynk.
Scorpiogi Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Det beste med å ha stebarn er jo barnet selv. Sjarmerende gutt At noen plutselig kommer og gir deg en klem og sier "jeg er like glad i deg som i alle de andre!" :-)
freebird Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Det beste med stebarna er all kjærligheten de gir meg. De beriker livet mitt med glede, susser og klemmer. Det har bare blitt bedre etter at jeg fikk barn selv, det varmer mitt hjerte å se hvordan snuppa mi stråler opp i verdens største smil når hun ser sine storesøstre!! Takket være stebarna har jeg fått masse erfaring med barn og mannen min og jeg er veldig samkjørte når det gjelder oppdragelse, noe som vår felles datter vil nyte godt av. )
ostekaka Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Å få reflektere litt om barneoppdragelse før en helt strengt tatt må.
E.. Skrevet 23. mars 2007 #13 Skrevet 23. mars 2007 Det beste med stebarn er at for hver dag som går, er en dag nærmere den dagen utflytting skal skje.....GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!
Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 23. mars 2007 #14 Skrevet 23. mars 2007 At barna våre har en storebror å se opp til. Han er snill, omsorgsfull, beskyttende og veldig glad i småsøskene sine. Vi savner han alle sammen når han er hos sin mor og gleder oss til han kommer til oss igjen. Det mangler liksom en bit av familien når han er hos mora. Kjempe glad i deg stesønnen min
ana baroma Skrevet 25. mars 2007 #15 Skrevet 25. mars 2007 At jeg får lov til å bli kjent med en gutt som er kjempeskjønn, og han inkluderer meg i sitt liv på godt og vondt. All kunnskapen han tilfører, all kjærligheten og all gleden... jeg er veldig heldig som får oppleve dette !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå