Gå til innhold

Hva er det beste ved å ha stebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg: at barna våre har eldre søsken å knytte seg til:)

Enn for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å se for en flott pappa min samboer er.

Å få lov til å være en viktig person for de to søte små.

Å få "øvd seg" på å være en familie og oppdra barn sammen med samboeren selv om ikke vi to har barn sammen.

Skrevet

Han er en super storebror, og er med på å lage liv i huset når han kommer.

Skrevet

Hva det beste er:

Han bidrar til mye kjærlighet og omsorg her i huset.

Han har mye smart å si.

Han får meg til å le.

Han hjelper barna her å leke og tar vare på de

Han vet det å vise hva omsorg er

Han har fått samboeren min til å bli en god far

Han bringer masse glede inn i huset her

Han sprer latter rundt seg

Han får meg til å føle meg som en god stemor bare ved et blikk

osv

Skrevet

Det beste?? Her i huset er det absolutt INGENTING positivt! Sorry, men sånn er det bare!

Skrevet

Det var nå det beste det ble spurt etter, så hvis du ikke har noe positivt å si så hold fred!

Det beste er at jeg har fått 2 unger til å være glad i!

Skrevet

Rart det der at positive tilg blir buet ned her med en gang. Lurer på hvordan de ser på livet generelt jeg.

Skrevet

Tror det må være å se hvor glad de gjør min samboer, og å tenke på at han skal bli pappa til mine også. Og at de fyller huset med latter, liv, utfordringer og morsomme betraktninger om aalt mulig når de er hos oss.

Skrevet

At jeg får sove bedre om natta og lengre om morgenen i helgenene, fordi far er så redd for at babyen skal vekke stebarna at han spretter opp ved det minste klynk.

Skrevet

Det beste med å ha stebarn er jo barnet selv. Sjarmerende gutt :)

At noen plutselig kommer og gir deg en klem og sier "jeg er like glad i deg som i alle de andre!" :-)

Skrevet

Det beste med stebarna er all kjærligheten de gir meg. De beriker livet mitt med glede, susser og klemmer. Det har bare blitt bedre etter at jeg fikk barn selv, det varmer mitt hjerte å se hvordan snuppa mi stråler opp i verdens største smil når hun ser sine storesøstre!! Takket være stebarna har jeg fått masse erfaring med barn og mannen min og jeg er veldig samkjørte når det gjelder oppdragelse, noe som vår felles datter vil nyte godt av. :o)

Skrevet

Å få reflektere litt om barneoppdragelse før en helt strengt tatt må.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det beste med stebarn er at for hver dag som går, er en dag nærmere den dagen utflytting skal skje.....GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!

Skrevet

At barna våre har en storebror å se opp til. Han er snill, omsorgsfull, beskyttende og veldig glad i småsøskene sine. Vi savner han alle sammen når han er hos sin mor og gleder oss til han kommer til oss igjen. Det mangler liksom en bit av familien når han er hos mora.

Kjempe glad i deg stesønnen min :)

Skrevet

At jeg får lov til å bli kjent med en gutt som er kjempeskjønn, og han inkluderer meg i sitt liv på godt og vondt. All kunnskapen han tilfører, all kjærligheten og all gleden... jeg er veldig heldig som får oppleve dette !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...