Gå til innhold

hvordan skal dere ha håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer og lurer jeg..

Hva koster det sånn ca å få satt opp håret til frisørsalong?

Har halvlangt hår jeg, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris kommer helt ann på frisør/salong. Men du må nok regne med 2500-3000 kroner for hår og sminke.

Jeg har håret ca midt på ryggen, og jeg skal krølle det, sette noe opp som jeg kan feste sløret i, og la resten henge ned bak.

Så tenkte jeg å feste noen små diamanter eller blomster i...bare noen små, til pynt!

Skrevet

Jeg har hår som rekker ned på ryggen. Jeg ska ha alt høyt oppsatt (ikke noe som henger ned). Vil ha en liten sideskill framme.. Tror jeg :) Har et enkelt slør som skal festes "under" oppsatsen.. Ikke over håret om du skjønner..

Skrevet

Jeg har håret mitt ned til skulderbladene og jeg skal ha litt høyde på toppen til å feste tiaraen i og resten skal være med stooooore krøller (nesten bare fall) og henge rett ned.. Og litt "bustete" (nesten som Trine Rein var på håret da hun var på tv her forleden på Grip mikrofonen)

Skrevet

Vi tar fra 2500-3000kr eller ca 600kr timen;) Litt pris ut ifra hvordan oppsett. Men går også mye på tiden vi bruker

Skrevet

Jeg skal betale 1900,- for oppsett og sminke inkludert prøvetimen. Synes det er en grei pris. Skal ha det oppsatt, med tiara og slør, med noen lokker hengende og krøllet.

Skrevet

Jeg skal gjøre det selv! Har vært hos frisør tidligere, og ble ikke fornøy, så har fått litt skrekken:S Har ganske langt hår, så tenkte å ha i store hårruller, så det blir sånne store krøller. Så vil jeg enten flette luggen til siden, eller ha en blomsterkrans med masse fine markblomster:) Skal ha sommerbryllupp ute, så det passer egentlig fint med stil a' la nature:)

Skrevet

Min barndommsvenninne er frisør, så jeg skal få oppsett i bryllupsgave av henne (blir jo på en måte begge som får det siden vi da sparer alle sa kronene som det ville ha kosta) Jeg har langt krøllete hår til under skulderbladene og jeg skal sette det opp slik at det henger en del ned plyuss noen lokker foran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...