Gå til innhold

Huff, er bare så lei meg.. :( Bare lyst å gi opp alt:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igjen har jeg kommet i dumpa:( ..føles ut som ei av de venninne som jeg hadde har stukket en kniv i ryggen på meg, istede for å si det rett til meg.. så må hun gå rundt grøten. og prøve å kjøpe seg til venn igjen:(( Det funker desverre ikke på meg!

Ba henne reise å ryke til en viss plass å ta det patetiske tynet med seg!!

Trodde bare vi var mer venner enn som så.. men tydligvis ikke. ikke fra hennes side i allefall.

Hvorfor skal det være så himla vanskelig til å finne en god venn/venninne som man kan stole 100% på, og ikke trenger å v'ære bekymret...

Har jo flere venner/venninner, men dem bor så langt vekk. og jeg kan ikke bare stikke bort en tur. er alene, og kan ikke levne gutten min.

Vil bare ha en god god venn/venninne som man kan prate om alt mulig, uten å være redd for noe:))

Hvor finner jeg slike mennesker da??

Y71*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ingen koselig opplevelse... :(

Er mange koselig her inne da! Bare å prate med oss..... Men blir jo ikke det samme så klart.....

Skrevet

VEt jeg har dere her inne:))

Men det blir jo ikke helt det samme da.. men det er jo godt å kunne få "pratet" litt, uansett:))

HI

Skrevet

Det er ikke noe gøy med sånne situasjoner, men synes du var veldig tøff som turte å gi beskjed og "passe" på deg selv.. det er ikke alle som tør det! og i dag er det ikke så lett å bli kjent med folk og kunne stole på folk. Mennesker er utrolig egoistiske, det føler i hvertfall jeg.. ikke så godt å gi råd heller.. men ikke gi opp eller bli alt for bitter for det tjener du ikke på.. men hodet opp:) det er faktisk bedre alene enn sammen m noen som man ikke kan stole på..

her er min mail vist du vil ha en skrive venn: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...