Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Igjen har jeg kommet i dumpa:( ..føles ut som ei av de venninne som jeg hadde har stukket en kniv i ryggen på meg, istede for å si det rett til meg.. så må hun gå rundt grøten. og prøve å kjøpe seg til venn igjen:(( Det funker desverre ikke på meg! Ba henne reise å ryke til en viss plass å ta det patetiske tynet med seg!! Trodde bare vi var mer venner enn som så.. men tydligvis ikke. ikke fra hennes side i allefall. Hvorfor skal det være så himla vanskelig til å finne en god venn/venninne som man kan stole 100% på, og ikke trenger å v'ære bekymret... Har jo flere venner/venninner, men dem bor så langt vekk. og jeg kan ikke bare stikke bort en tur. er alene, og kan ikke levne gutten min. Vil bare ha en god god venn/venninne som man kan prate om alt mulig, uten å være redd for noe:)) Hvor finner jeg slike mennesker da?? Y71*
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Huff, ingen koselig opplevelse... Er mange koselig her inne da! Bare å prate med oss..... Men blir jo ikke det samme så klart.....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 VEt jeg har dere her inne:)) Men det blir jo ikke helt det samme da.. men det er jo godt å kunne få "pratet" litt, uansett:)) HI
benedicte&smiley Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Det er ikke noe gøy med sånne situasjoner, men synes du var veldig tøff som turte å gi beskjed og "passe" på deg selv.. det er ikke alle som tør det! og i dag er det ikke så lett å bli kjent med folk og kunne stole på folk. Mennesker er utrolig egoistiske, det føler i hvertfall jeg.. ikke så godt å gi råd heller.. men ikke gi opp eller bli alt for bitter for det tjener du ikke på.. men hodet opp:) det er faktisk bedre alene enn sammen m noen som man ikke kan stole på.. her er min mail vist du vil ha en skrive venn: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå