Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg er i uke 26, og har lenge foelt at kjoennsleppene har vaert hovnet opp og spreng av blod. Fikk litt sjokk da jeg tok speilet og saa, var helt blaaroed og blodet hadde samlet seg i smaa kuler. Ikke noe ubehag, men det saa helt j.... ut. Flere som har det? Burde jeg faa det sjekket, eller er det helt normalt?
TusseMor07&09&14 Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 kanskje det er det som er åreknuter på kjønnsleppene? Leste at gravide kunne få det... Kan jo ringe legen å høre...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Hei! Jeg så etter i dag jeg også Og jeg håper da virkelig at det går tilbake når jeg er ferdig å gå gravid. Vet ikke om det er klumper der, men de er veldig fylt av blod. Og blir da veldig store. For oss er det ikke så mye sex for tiden for jeg føler meg ille til mote. Er det noen her som har vært gravid før som har hatt det sånn? Har dere blitt "bra" igjen etter fødsel?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Hallo! Jeg hadde det da jeg var gravid sist! Blir borte av seg selv, ikkeno å bekymre seg for!!)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Det høres bra ut. Ikke noe kult å føle seg som en flodhest der nede.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Må bare spørre om dere har ubehag der nede? Er i uke 17, men er hoven nedentil og føler et slags press spesielt når jeg går eller står...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Nei ikke noe spesiel ubehag. Det kan være det når vi har sex. det kjennes ut som at det er veldig trangt, men sambo klager absolut ikke. Han syntes det bare er godt at den er hoven. Men jeg kan få et sånn press om kvelden, men da har jeg gjerne brukt en veldig stram bukse. Prøver å unngå det, og da blir det ikke så hovent heller.
~hope~ i 7.himmel Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Helt normalt det!står skrevet om det i flere gravidbøker også.Mere blod i kroppen som gravid enn ellers.Føler også av og til at det er "fyllt opp" nedentil.syns faktisk det er litt ubehaglig også,føles helt hovent.nesten som om man nettopp har hatt skikkelig rå sex:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå