Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 hvor mye skal sevitørane få i betaling?? vi skal ha ca 10 servitørar.
Rådvill Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hei hei!! De vi bestiller maten av ordner også med servitører Da betaler vi 170,- kr timen pr servitør men da er jo det "hvitt". Da har du jo litt å gå ut ifra uhvertfall....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Det var billig! Der vi bestiller maten tar de 350 kr pr time.. Blir ganske mange tusen på en kveld.. Prøve å skaffe noen selv, kan jo betale dem svart litt rimeligere..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Seriøst? Jeg trodde servitører var en lavt betalt arbeidsgruppe! Jeg serverer gjerne for 350 kr timen! Er selv Grafisk designer, og tjener 175,- per time... Noe å tenke på? Kontakt videregåendeskoler med hotellfag - er det ikke en linje for servitører der? Søk på gulesider osv - ikke betal 350 kr timen!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Gjennom firmaet.. Servitørene får ikke akkurat utbetalt så mye!! Snakket med en som hadde jobbet der, og hun ble overrasket når hun hørte betalingen. Tror de fikk utbetalt i underkant av 200. Sleipt å ta så mye mellomlegg. Takk for tips med servitørlinje:)
jente,jente, ? Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Ingenting skulle de ha Det er venner av mamma som skal servere da.. Kommer selvsagt til å gi dem en oppmerksomhet, men penger ville de ikke se.. hehe..
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 har selv jobbet som servitør i bryllupper, gjennom et firma. Det er vanlig at det koster min 250 kr pr time pr servitør. deretter må man trekke fra arb.giveravgift og div. De sto igjen med litt over 100 kr timen til lønn. de tjente 0,- på servitørene selv..... svart ville jeg tilbudt min. 100kr timen
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Får ikke noe våre servitører. Er venner/kolleger som skal servere oss og de får være med på festen etterpå. Dette er vanlig der jeg kommer fra i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå