Gjest Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har iallefall fått bekreftet fødeplass på Ringerike i dag Herlig
:-) augustibarn Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har fått fødeplass på Riksen i begynnelsen av august. Andre her som skal føde der på den tiden?
Alba44 Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har fått fødeplass på Ahus. Fikk brevet i 13.-14. uke tror jeg det var.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Hehe.. Bor ikke på så stor plass jeg da.. Så jordmor søkte for 14 dager siden.. hehe
Bebbies i magen Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Tror legen min søkte når jeg var i uke 10 jeg, og fikk brev om plass i uke 13 eller no sånt. Skal føde på kongsvinger jeg da.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Kongsvinger ja.. Hehehe.. Har hentet en del pasienter der gjennom tiden..
Mayla;) Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har fått plass på Riksen =) Har termin 30. juli, så regner med å komme dit i begynnelsen av august. Søkte i uke 5 og fikk brev i uke 8.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 For meg høres det helt snålt ut med fødeplass, ha skjer om man kommer til et sykehus uten å ha søkt da med rier og greier, blir en sparket ut? ;-) Har ikke søkt fødeplass og heller aldri gjort det, men vet jeg får komme til der jeg vil føde likevel siden det ikke akkurat florerer med alternativer, hehe... Skal føde i Bergen.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 Nei, man kan jo lure på hva som skjer.. Menneh.. Jeg visste ikke at man måtte det jeg, før jordmora fylte ut et skjema.... Men sånn er det... følger ikke helt med..
Keep_on_trying Skrevet 22. februar 2007 #12 Skrevet 22. februar 2007 Har fått fødeplass på Ullevål:) Men jeg kommer ikke til å føde der, da vi flytter nordover ei stund før fødselen. Har termin 18. juli:)
Lone35 =0) Skrevet 22. februar 2007 #13 Skrevet 22. februar 2007 He he...søke på fødeplass....-Ser for meg ei dame med stor kul som står og hyler i en skranke på sykehuset mens hun fyller ut skjema og stønner!! Hi hi hi... Jeg har ikke fått noe sånt papir. Men jeg vet at jeg skal føde på St.Olav. Ikke sikkert det er søknad over hele landet?
Amsterdam-mamma07 Skrevet 23. februar 2007 #14 Skrevet 23. februar 2007 Jeg fikk ikke søkt på fødeplass før etter 12. uke, siden jeg var bosatt i utlandet inntil nylig, og det tok over en måned å få registrert meg, time etc hos en ny fastlege. Jeg var hele 15 uker da hun endelig fikk søkt om UL og fødeplass til meg. Dermed var det dessverre ikke plass på Ullevål, som er ca 5 min i bil unna der jeg bor, og jeg har istedet blitt sendt til Bærum!! Har aldri vært der, men har sjekket, og det er IKKE lett å komme seg dit uten bil....At det går an da! De sa på Ullevål når jeg ringte at hvis de får inn en bestilling fra noen som er over 12 uker gravide, så sende de dem automatisk til et annet sykehus...Jeg ble helt deppa jeg....har fått UL der neste fredag, som i og for seg er greit, men jeg vil da ikke måtte reise dit for å føde, når det iallefall er 2 andre muligheter i Oslo hvor jeg bor!! Jeg regner med min termin er ca. 1. august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå