Gå til innhold

Middag i dag da jenter??

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte kanskje kylling og kjøttdeig stek i wok panne med grillkrydder i pitabrød med masse deilig grønnsaker?!?!

Eller har noen noe bedre middagstips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aaner ikke. Må nok spise alene idag, siden den andre delen må jobbe.

Skrevet

Har allerede spist vi... fiskeboller i hvit saus... med masse purre og grønnsaker i sausen + massekarri:) namnam...

Skrevet

Hørtes godt ut! Jeg og lillejenta på 2 år skal ha fiskepinner. Må ha litt barnevennlige middager vi, hun spiser ikke kylling og kjøtt som er vanskelig å tygge....

Skrevet

Ja, her var det mange fine tips.. Fru_smelt_på_tjukka: lurer på om jeg får selskap i dag til middag eller om sambo er opptatt med noe, hehe.. Han er litt redd for å planlegge sånt tilfelle noe skulle dukke (gjerne noe litt mer spentig enn miiddag med meg, hehe)... fikk veldig yst på fiskepudding i hvissaus.. namnam...

Skrevet

Får du middagsbesøk mente du? fiskepudding har jeg ikke spist på... gosj, husker ikke jeg. sitter og funderer på hva jeg skal finne på..

Skrevet

Her har vi nettopp hatt Stekt torsk med grønnsaker og poteter.

Favoritten til jenta vår det :)

Skrevet

Ikke ble det hundetrening heller, siden det har tippa 10 minus ute..

Skrevet

Nei, får ikke beøsk.. Tenkte mer på sambosselskap, hehe.. I dag har jeg mest lyst til å bare slappe av med sambo med god middag og ligge i armkroken å se på det kalde været.. Men tror han er opptatt.. det blir alltid junk når man skal spise alene :-(

Skrevet

Åh, jeg fikk lyst til å stoppe på veien hjem og kjøpe pekingsuppe. DET er godt det *slafs* Ute ved oss har de verdens beste kinamat, det er jeg helt sikker på.

Skrevet

Hvor hen da Marte?+ eller hva heter restauranten?? Jeg er sååååå sulten, er helt febrilsk her jeg sitter siste 30 min på jobb :-( Må ha mat nå!!! Jeg sulter!!!

Skrevet

Skal snart ha lettsaltet kokt torsk med poteter og gulrøtter.

Må innta en sunt måltid før helga starter :-D

Skrevet

Bali kyllinggryte med ris og salat :) Nam!!!!!!!!

Skrevet

idag ble det indian tandoori kylling... Mmmmm

Skrevet

En ting som er fordel med å bli innlagt på sykehus er, du trenger ikke tenkle på middag. He he..En bra ting med sykehusliv.

I dag ble det fiskekaker i brun saus.

Skrevet

Litt sent svar kanskje (hadde dratt fra jobben, skjønner du), men Freyborgstua på Sætre. De har god mat de *slafs* mannen min tok med sånn suppe til meg da han kom hjem fra jobb. Selv om jeg er mett etter halvparten MÅ jeg spise opp resten for den er så god ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...