Gå til innhold

Dere som vet kjønn på den lille....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere en magefølelse av hva det var? Stemte denne med resultatet på UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde sterk magefølelse på at det var en jente, og det var det :)

Skrevet

Man har jo 50 % sjanse for å få rett.. jeg tok feil. "Trodde" litt at det var jente, men det var det ikke, nei!

Skrevet

Jeg var 110 % sikker på at det var enda en gutt..

Men det er en jente til tross for at svangerskapet er HELT likt:)

Skrevet

jeg var 110% sikker på at det var gutt fra uke 5-6. Sambo og mamma har hele tiden prøvd å dysse meg ned pga dette.. Men jeg fikk rett! Vi venter gutt ;) Var så sikker at jeg tilogmed handlet guttebabytøy til den lille før ord.ul ;)

Rart med det!

Skrevet

Var på UL på tirsdag, jordmora lurte på om vi ville vite kjønnet og vi sa ja. Så sa ho: hva tror dere da? "Gutt! "- sa jeg.

... og det fikk vi bekrefta :)

Jeg hadde en blødning i uke 13 og var da på UL og sjekka forholdene. Så ikke noe til åssen kjønn det var da, men ved å se på den lille sprelle på skjermen fikk jeg en sterk følelse av at det var en gutt jeg så på. Og det stemte jo :)

Hadde kanskje i det innerste inne håpa på jente, men kjempeglad uansett.

Skrevet

Både jeg og sambon var veldig sikker på at det var en gutt der inne og vi fikk rett:) (hadde tom kalt han for litjmainn fra begynnelsen)

Skrevet

Vi visste ikke med første, men jeg var helt sikker på jente, og jente ble det :)

Denne gangen har jeg hatt guttefølelse... Og på UL fikk vi vite at det var en gutt denne gang.

Jeg bruker å ha rett på sånt da... Samme med veninner.... Kan si hva di og får...

Skrevet

jeg hadde også sterk magefølelse på at bilr jente og har fått bekreftet dette

Skrevet

Magefølelsen sa gutt.... og det blir det...

:-)

Skrevet

Jeg har trodd (hatt veldig på følelsen) gutt, jente og jente, men det er gutt, gutt og gutt. Har med andre ord liten tro på magefølelsen, hehe...

Skrevet

Nei det stemte iallfall ikke :) jeg var HELT SIKKER på at jeg hadde en liten gutt i magen, men de sier at det blir en jente. De har sett det på UL 2 ganger, så får vi se om de har rett da eller om magefølelsen min hadde rett :)

Skrevet

Jeg har en veldig følelese for gutt, men på UL var de helt sikre på at det er en jente.. Blir ikke helt kvitt guttefølelsen jeg da, så jeg går ikke akkurat amok i rosa babytøy. Må bare vente å se tror jeg..

Skrevet

jeg var bombesikker på at det var gutt.og det var det og:)

Skrevet

Jeg var helt sikker på at det ble jente, og det blir det. Vi er selv fire jenter og to av oss har bare fått jenter. så dette blir tredje jenta her i huset..

Skrevet

Jepp, magefølelse og resultatet på UL stemte.

Skrevet

Jeg hadde først jente følelse da jeg fant ut at jeg var gravid, men så plutselig fikk jeg gutte følelse og den var skikkelig sterk :) Var på UL og jordmor trodde det var en liten gutt...

Skrevet

Jeg var også helt sikker på at det kom en gutt til. Svangerskapet var helt likt på alle måter. Har to gutter fra før.

Denne gangen var magefølelsen feil, for nå kommer det en jente!

Skrevet

jeg var helt sikker på at jeg fikk en gutt..men jordmor sa til meg på UL at jeg kunne ikke tatt mer feil..det blir en jente:) og det kunne man se tydelig..var veldig gøy

Skrevet

Magefølelsen har stemt på storebror og snuppa,men denne gangen stemte det ikke!

Skrevet

Jeg var hundre prosent sikker på at det var en gutt..... og jeg hadde rett;)

Skrevet

Jepp,jeg har trodd hele tida at det ble en gutt,og jeg hadde rett,så det klart på UL at det var en liten guttebaby i magen min :)

Skrevet

Hei!

Magefølelsen var jente. også spådd jente av flere.. men det blir en gutt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...