Gå til innhold

mensen når kommer den???

Anbefalte innlegg

Skrevet

når etter fødsel kanman vente mensen igjen sånn ca?? er 8 uker siden fødsel, og har hatt ubeskyttet sex med mannen min. er litt nervøs for om jeg er gravid igjen. har ikke merket noe enda men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er komplett umulig å si, da dette varierer voldsomt fra person til person.

Skrevet

Man kan bli gravid igjen selv om mensen enda ikke har kommet tilbake..

Skrevet

for mange kommer ikke eggløsning før man slutter å fullamme. jeg ammer nå tre g i døgnet og har ikke fått den tilbake, tulla er ett år!

varierer veldig.....

Skrevet

I teorien kan du bli gravid igjen ganske umiddelbart etter en fødsel. Kjekt å huske den kondomen gitt, fram til du får ordnet annen prevensjon. Amming eller hoppe-av-i-svingen er IKKE 100% sikker prevensjon.

Skrevet

Jeg fikk mensen etter vel 8 mnd.. men som de sier over her, kan man bli gravid uten at den har kommet tilbake. Veelidg individuelt når den gjør det..

Skrevet

Hvordan er det da med p-piller når skal man liksom begynne på de da? De skal man jo ta første mensen dag.. Jeg ammer ikke småtten bare mme.... Ikke det at jeg savner mensen men hadde vært greit å få den så jeg vet om jeg er gravid igjen eller ikke. Jaja får vel ta en test hos legen imorra...

Takker for svar:-)

Skrevet

Er snart 9 mnd etter fødsel, og den er ennå ikke kommet her... Føler på meg at den snart kommer... Ammer kun på natta nå ( hvis hun skal ha mat på natta), så da kommer den helt sikkert snart...

Skrevet

Cerazette kan man begynne på selvom mensen ikke har kommet ennå... Den har jeg gått på siden 8 uker etter fødsel ca... Og ennå ingen mensen her... er snart 9 mnd siden fødselen nå...

Skrevet

Jeg fikk min skjønne datter i jan.06. Begynte på mini pillen cerazette i juli. (Men sluttet på de i sept. da de gjorde meg uvel og slik...)

Fikk mens i aug, men den stoppet med den ene gangen. Så først i jan.07 fikk jeg den igjen, men ikke i feb... Noen som har like "sprø" mens som meg? Vet ikke hvorfor den er sånn jeg, men håper det er noen som har forslag!!!

På forhånd takk:)

Skrevet

Første gang gikk det fire uker, denne gang tok det 6 mnd. Ammet begge gangene.

Bruk for all del kondom eller annen prevansjon om du ikke vil bli gravid igjen, sjansen skal være større for å bli gravid i løpet av det første året etter du har født...

Skrevet

Jeg fikk den i helga, 3.5 mnd etter fødsel

Skrevet

11 mnd siden fødsel - ingen mens. Ammer mye fremdeles.

Skrevet

Nettopp fått min, 3 mnd etter fødsel. Er veldig individuelt. Eggløsningen kommer jo før mensen, skummelt med tanke på å bli gravid igjen, så pass på! hehe

Skrevet

Fikk den aldri tilbake etter førstemann (dvs jeg ble gravid etter 10mnd, uten å ha fått mensen

Etter andremann km den etter 6 uker :s

Skrevet

Det er snart 9mnd siden fødsel, og er gravid på nytt nå. Vet ikke hvor langt jeg er på vei da jeg ennå ikke har hatt mensen. Så eggeløsning kommer absolutt før mensen. Må nok på ul snart for å finne termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...