Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere med å ta barna på kino? Og åssen gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vi hadde gutten vår med for en måneds tid siden, og da var han 2, 5 år.

Det gikk ganske dårlig.

Først falt han pladask på magen i KJEMPESØLEPYTT, nesten en hel innsjø, før vi gikk inn.

Så han måtte sitte i bare bodyen, med bukse og strømpebukse hengende til tørk.

Han klarte ikke å konsentrere seg om filmen særlig lenge, men begynte ganske snart å snakke masse, krype ned på gulvet, bli interessert i det de ved siden av hadde med seg (selv hadde jeg med litt snop til bestikkelser - det hjalp litt, til vi gikk tom) og å snu seg og se på de som satt rett bak oss.

Vi gikk etter ca. en time - da var det bare tull å bli mer, siden han forstyrret de andre som satt der .

Skrevet

Høres ikke helt ut som en suksess. Hva var det dere så på da?

sønnen min er 2,4 år, og jeg har begynt så smått å tenke på kinotur, men er nok redd for å oppleve akkurat det du opplevde.

Skrevet

Vesla her er 2,5 år og tror faktisk hun ville ha kost seg på kino, skulle gjerne tatt henne med på Elias nå, men leste at den var litt skummel et par steder (sa iallefall de 8-åringene som var intervjuet i avisen) så da tør jeg ikke.

Hun sitter iallefall hjemme stille i 1,5 time og ser langfilm.

Men kanskje det er for mye annet fristende på kino...

Skrevet

vi har ikke tatt henne med på kino ennå, men vi tok henne med på teater da hun akkurat hadde fyllt 2 år. forestilligen varte i 1,5 time + 15 min. pause. vi hadde forberedt henne på stykket. hørt på musikken, og fortalt om hva som skulle skje. hun elsket det! hun satt stille som en mus, og de gangene hun måtte reise seg fra stolen, så var det for å danse og klappe til musikken.

og vi har tenkt å ta henne med på kino snart og se Elias og Kongeskipet, vi får håpe at også det blir en suksess.

Skrevet

Vi så Happy feet.

Det var også noe litt skummelt der, en veldig ekkel sel (seler er søte, ikke ekle!) som skulle spise pingvinene.

Men han ble heldigvis ikke spesielt redd.

Skrevet

Sønnen min er 2,5 år, og jeg har også veldig lyst til å ta han med på kino, bare for å se åssen det vil gå. Men er bare så redd det vil bli kjempe stress. Og er også redd det vil bli for høy lyd, og han kanskje vil bli skremt av lyden. Han er i spøkelse og troll periode, så tror ikke jeg skal være bekymra for at han skal bli redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...