Gå til innhold

NÅ HAR JEG VÆRT PÅ ULTRALYD!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

for første gang..å der fikk jeg se en vill liten krabat:D hoppet rundt og sparket og slo:D fostervannet var der og alt sto bra til:) har sluttet å blø nå og,men er fortsatt redd jeg skal blø igjen:/ jordmoren sa alt så fint ut nå,men man vet aldri hva som vil skje! så jeg har fått sykemelding for en liten periode:) d var helt for jævlig å ligge der med skjermen snudd vekk fra meg:( hun var helt stille...men så sa hun at det var masse liv,å snudde skjermen til meg:) er så utrolig glad for at det er liv og håper at den blir der inne:) tuuuusen tak for alle de fine inleggene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig glad på dine vegne!! Så utrolig deilig å få en sånn beskjed etter å ha vært så bekymret. Herlig!! Lykke til videre! Klem

Skrevet

Åhh det var godt å høre!!!! Ønsker deg og den lille i magen lykke til videre!!

Kan bare forsøke å forestille meg hvor tøft du har hatt det. Huff å huff.....men godt det endte bra... :-)

Klem fra meg

Skrevet

Saa godt aa hoere, Liona. En venninne av meg fikk akkurat en liten gutt for noen dager siden. Hun har bloedd en del gjennom hele svangerskaped pga lavtliggende morkake. De fulgte henne opp veldig pga det, og ungen ble til slutt tatt med keisersnitt noen uker tidlig fordi morkaka laa i veien--men baade mor og barn har det helt fint. Kanskje for tidlig aa se hvor morkaka di ligger, men jeg ville bare fortelle deg dette for aa si at det kan gaa helt fint selv om man bloer. Det betyr vel at du vil bli fulgt opp litt ekstra tenker jeg... Lykke til!

Skrevet

Det var flott at alt var i orden!! :)

Jeg hadde også en blødning i uke 13 og det er en forferdelig sjokkerende opplevelse. Det første jeg gjorde var jo også å skrive inn til BIM og høre om noen hadde noen lignende erfaringer.

Om man ikke skal kunne bruke BIM til å få ut bekymringer eller dele smertefulle opplevelser synes jeg BIM er fullstendig unyttig.

Da skal det bare være et sånt dullekosehvormangedagerhardukommet-sted? Gjesp.

(Dette gjelder altså de anonyme innleggene etter Lionas "Jeg blør"-innlegg. )

Skrevet

Såå bra!!!

Forferdelig å gå sånn og vente....

Nyt dagen & den hærlige opplevelsen :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...