Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Min lille på 10 mnd setter seg opp over alt dersom det er noe han kan ta tak i med hendene, stoler, i grinda etc. Men han er ikke sterk nok til å komme seg opp i sittende stilling uten å holde seg i noe. Han setter seg opp overalt hele tida, bør jeg legge ham ned med en gang? Er vel ikke så bra for ryggen hans og hoftene hans dette? Han klarer ikke å reise seg. Hvordan er det med sitting i vogna nå da? Begrense det? Han sitter kun i tripp trapp ved måltider
shanty73 Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 nei ikke legg han ned...det er jo endel av utviklingen og er han klar ffor å sette seg opp.. så gjør han det..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Nei slapp helt av. Dette rygghysteriet har tatt helt av i Norge. Han jeg kjøpte barnevogn av sa at dette ligge flatt greiene er STERKT overdrevet. I uland der de sitter konstant på fanget fra nyfødt og ikke hvet hva en vippestol er har mindre ryggtrøbbel enn oss. Husk, det finst barn som går når de er 6 mnd. Så å sitte når de er 10 mnd kan de trygt gjøre.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 10 mnd? er vel ingen problem å la han sitte selv da vel..? datteren min har sittet i vognen siden hun var 6 mnd..da kunne hun sitte selv..men ikke sette seg opp selv.. men hvordan er det han setter seg opp da? drar han seg opp med hendene? datteren min går fra krypestilling og sitter seg opp... hun er 9 mnd.. sitter som en dronning..hehe..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Han er i krabbestilling og løfter seg opp ved å sette hendene på f.eks nederste trappetrinn, veggen, alt mulig egentlig. Da klarer han å sitte og legger beina strakt framover. Men om han er i krabbestilling på gulvet uten noe rundt seg, klarer han ikke sette seg opp, det blir for tungt. Derfor jeg blir i tvil angående dette.
*junigutt* Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Hadde ikke tvila jeg nei. La han sitte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå