Gå til innhold

Sånn går no dagan...


Hermelina

Anbefalte innlegg

Tiden bare flyr!!!

Husker ikke sist jeg var her inne en gang jeg!

Dagene går jo bare med til spising, soving, klesvask og bleieskift. Nå har vi vært bortreist noen dager også, så både mini og jeg er litt slitne. Ble heldigvis litt varmere i dag sånn at han kunne sove ute.

 

Ellers var jeg hos legen i går, på etterkontrollen som ble til 8-ukerskontroll. Alt var bra "der nede", heldigvis : )

Men jammen er det ubehagelig å undersøkes sånn, måtte ta celleprøve i tillegg til at jeg skulle sette inn spiral. Den "grafsinga" oppi der er ikke direkte vond, men ganske ubehagelig som sagt. Kjente ikke noe til at spiralen ble satt inn da, trodde det skulle gjøre litt vondt. Men hun (legen) sa at nå var det jo det "ideelle" tidspunktet å sette den inn. Så da så.

Gikk på vekta for første gang siden fødselen også, og det er enda litt igjen. Men det visste jeg vel fra før, har ikke turt å prøve gamlebuksene mine enda.

 

Jaja, nå skal jeg bla litt gjennom innleggene her og se hva som har skjedd siden sist. Ellers er det visst på tide å henge opp klær snart, hører det på vaskemaskina!

 

Ha en riktig fin dag alle sammen!! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dagene flyr, synes nesten det er litt trist at han vokser sånn !!!

 

Tror nesten jeg ble litt lurt av legen min jeg... For jeg var på etter kontroll etter 8 uker, og da sa legen jeg måtte komme etter 10 uker for å få spiral.... Og da betalte jeg 550 kr for det.. Alle andre jeg har snakket med har kunnet sette den inn på etterkontrollen.... hmm.. Ble jeg litt små irritert.. Begge gangene jeg har vært gravid har jeg betalt første undersøkelsen selv om jeg har bestilt svangerskapskontroll....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 350 kr for spiralen, ellers "spanderte" legen resten, som hun sa.

For den etterkontrollen skal da være gratis mener jeg. Tror legene varierer litt med når de setter inn spiral, har hørt noen sier 12 uker også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg skulle også egentlig ha satt inn spiral.

 

men hun helvetes sekretæren sa at det ikke var tid til det.

at det skulle avsettes 30 minutter ekstra til en sprial....

ehh...jeg sa jo at jeg allikevel skulle ha en Gu,om jeg ikke kunne få spiral. "nei det er det ikke tid til"....

øh..

 

så da tror jeg jeg hopper over hele prevensjon.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeh. det er vel legen og ikke sekretæren som bestemmer hva det er tid til? tok ikke lang tid å sette inn spiralen heller. og kan jo like gjerne gjøre det med en gang. bare bortkastet tid for både deg og legen om du må sette opp en ekstra time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...