Gå til innhold

Leona - er du tilbake???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så innlegget ditt nettopp og så at du skulle på ul kl. to.... Jeg har blødd i nesten tre uker og jeg har blødd MYE. Men er til tett oppfølging og til meg sa legen i går at blødninger i svangerskapet ikke er synonymt med å miste. Men hvordan har det gått med deg?? Krysser selvfølgelig fingrene sammen med alle de andre (som er i stand til å tenke på flere enn seg selv).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for første gang..å der fikk jeg se en vill liten krabat:D hoppet rundt og sparket og slo:D fostervannet var der og alt sto bra til:) har sluttet å blø nå og,men er fortsatt redd jeg skal blø igjen:/ jordmoren sa alt så fint ut nå,men man vet aldri hva som vil skje! så jeg har fått sykemelding for en liten periode:) d var helt for jævlig å ligge der med skjermen snudd vekk fra meg:( hun var helt stille...men så sa hun at det var masse liv,å snudde skjermen til meg:) er så utrolig glad for at det er liv og håper at den blir der inne:) tuuuusen tak for alle de fine inleggene :)

Skrevet

ååååå:) de var godt og høre:) fann dei ut ka blødningene kom av:) slapp av og forsatt nyt svangerskapet:)...gla på deine vegne no alså

Skrevet

Åh, så hyggelig å høre!! Du får ta det helt med ro noen dager. Fint du er blitt sykemeldt. Lykke til videre!!

Skrevet

åååå det var jammen meg godt å høre! Har tenkt masse på deg idag! Det var jo litt av en start på dagen,men det ordnet seg til slutt! Ble glad jeg nå:) He en strålende dag!!!

Skrevet

Godt å se deg tilbake!! :D Håper du får noen rolige dager hjemme og slappe av... Flott at alt var bare bra med den lille! Jeg hadde 3 blødninger i 1. svangerskap og 1 blødning i dette, og jeg er iallefall et bevis på at det trenger ikke vere farlig... Men godt du fikk sjekket det, så du slipper å vere engstelig lenger... Prøv å slapp av (vet det ikke er lett) men prøv å nyt svangerskapet uten å tenke så mye på hva som kan gå galt...

Håper du føler du kan fortelle her inne igjen om det er noe du tenker eller slikt!! Selv om enkelte ikke tåler det, så skal vi andre kanskje svare eller trøste eller gi råd..

Klem

Skrevet

Så bra at alt var ok med den lille!

Godt å kunne få en sånn beskjed.

Ta det med ro, og unn deg å slappe av de neste dagene.

Nå vet du ihvertfall at alt er bra :)

Skrevet

Så fint da

Hadde skikkelig vondt av deg tidligere idag , men rak desverre ikke å svare før nå.

Og så ser jeg at det gikk fint.

Klem til deg og pass nå på å ta det litt rolig og gjøre noe bare for deg selv også, du fortjener det vet du.

Lykke til videre

Skrevet

1000 takk for all støtte fra dere:) d har vært veldig godt:) for noen timer siden så komd brunt blod da jeg var på do. d er vel tegn på at blodet er gammelt å sluttet å blø.når blodet er rødt,er det jo ferskt med oksygeni...derfor den røde fargen. mn nå er det ingenting....sjekket d i sta,å nå er alt borte:D er såååååå glad:) å det var SÅ godt å se at det var liv i magen:) håper ikke dette skjer med noen av dere...takk igjen for all støtte:)

Skrevet

Kjempe bra du har sluttet å blø!! :) Godt at alt ser bra ut!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...