Regnbuemor til 2 Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Er 25+3 nå. Har kjent liv ien en fire fem uker. Syntes bestemt det er mindre i går og hitill idag enn tidligere. Om jeg leter rundt på nettet finner jeg opplysninger om "tell sparkene". Men alle disse "snakker" om registrering etter uke 28. Altså: Er jeg for lite på vei til og bekymre meg. Det er ikke helt dødt her liksom. Haaater og høres hysterisk ut, og pleier altid og råde andre til å ringe føden. Men jeg tenker at jeg ikke gidder å bry dem med dette siden det kan tenkes at det er helt normalt. Noen som vet?
Bebbies i magen Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Vet du hvordan morkaka di ligger. For den kan jo ligge i veien for hvordan du kjenner sparkene. Min lille i magen har hatt noen dager som hun har vært veldig rolig. Men i går og i dag har det vært samba inni der. Jeg er i uke 27 nå. det er vel ikke meningen at vi skal begynne å telle før uke 28, for før den tid kan det være vanskelig å kjenne hver dag. Det er iallfall det som er logisk i forhold til når vi skal begynne å telle. Men som du selv sier. Er du bekymret så ring føden. Eller JM, kanskje du får komme og høre hjertelyden. Men alt er nok bra så lenge du kjenner liv. Kanskje den lille tar det litt med ro.
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 Ja, takk! Har jo morkaken midt på magen jeg... !!! Det tenkte jeg ikke på Nå ble jeg litt roligere. Jeg ser det ann litt til siden jeg ennå er et stykke unna de magiske 28 ukene. Men jeg ringer om det går helt utover all fornuft her. Tusen takk!
Bebbies i magen Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Det slo meg at du hadde morkaken midt på magen, for da har jeg hørt at det kan være vanskeligere å kjenne. Jeg har morkaken helt oppe også på bakre vegg, så jeg har ingen polstring mellom meg og sparkene. Noen ganger syntes jeg det er litt dumt, for nå er sparkene så harde at det kan være ubehagelig Enten hun sparker på siden, utover eller nedover så er det ingenting som stopper henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå