Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Tenker mer og mer på å kutte ned bryllupets størrelse, da mannen jeg skal gifte meg med ikke har familie i Norge, kun et par-tre gode kamerater. Er det noen som har giftet seg i kirken selv om de var få?
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 hehe tenkte jeg skulle komme med noen tips, men så kom jeg på at jeg tok helt av i hele greiene... hehe Men du kan jo gifte degi kirken forde Hvor mange blir dere sånn ca da?? Hva med og invitere hans familie da?? Vet ikke hvor de er fra jeg da men... Kunne jo invitert moren og faren hans bare?? El søsken???
the_fat_lady_sang Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Vi ska gifte oss i kyrkan. Vi har kun 9 gjester, men vil gifte oss i kyrken uansett. Presten sa at vi kunde gifte oss i kapellet hvis vi ville, ett litet rom i kyrken, så det er ju et alternativ hvis dere synes det blir for mye plass ellers.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Vi skal ha et lite bryllup med den nærmeste familien og forlovere. Vi skal gifte oss i kirken og jeg skal ha ordentlig brudekjole. Min far skal gå meg opp gulvet. Altså det man anser som et tradisjonelt bryllup. Men vi skal ikke ha den tradisjonelle festen. Vi skal ha en ordentlig familiemiddag med treretters og kaffe avec. Vi skal he et selskapslokale for oss selv der vi kan styre hvilken bakgrunnsmusikk vi vil høre og danse i et hjørne om vi ønsker det! Det blir en lang middag (kan ha lokalet til kl 02), men vi håper å gjøre det til en trivelig sammenkomst. Vi tenkte vi alle skulle møtes etter vielsen og før middag til en champagnesprett slik at vi ikke går rett til bords. Tenker vi spiser rundt kl 17 eller 18. Vi blir 14 stk til sammen.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Glemte å skrive at vi skal være på en plass hvor alle gjestene også skal overnatte sammen med oss (egne rom selvfølgelig). Da kan vi spise felles frokost sammen også. Alle våre gjester er tilreisende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå