Gå til innhold

Gniten svigerinne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er forum for aleneforeldrer, og jeg er alenemor, så jeg skriver det her inne jeg...

Igår var jeg,sønnen min (1,7) og svigerinna mi på ski storsenter. Vi skulle ta en liten shoppetur. Og dere vet sånn trillebil som vi få leie på sånne senter? Vel...vi hadde tenkt å leie en, for sønnen min elsker å sitte i en sånn bil, og dessuten vet jeg at han alltid holder seg rolig i bilen, så da ville vi fått en rolig shoppetur.

Men da vi kom til kiosken der de leier ut, så så svigerinna mi prisen pr time på en sånn bil. Det var 5 el. 10 kr pr time. Hun åpnet lommeboka og gikk bort til mannen, men kom rett tilbake da hun fikk se prisen. Ifølge henne var det så dyrt, så da ville hun droppe det.

Jeg ble litt irritert, så jeg tok opp lommeboka mi og sa: vel, det er sønnen min, så jeg kan betale. Da jeg hadde sagt det, kom hun med masse unnskyldninger om hva hun syns om prisen og bla bla bla.

Men det ble senere glemt....helt til hun kjøpte en veske til 600 kr. Da begynner jeg å tenke. 10 kr gidder hun ikke å spandere på en gutt hun kaller "nevøen" sin, men en veske til 600 kr til seg selv...det går an.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm... Virker litt spesielt ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...