Gå til innhold

Jeg tror det er LYSET som gjør det, jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jo dagene lengre og lysere.

Og jeg som hadde klart å slå fra meg babysyken og ikke har vært det på lenge, begynne rplutselig å få lyst på baby igjen.

Yngstemann er jo 2 1/2, og søstrene hans 9 og 13.

....Men vi KAN bare ikke få en baby til nå.

Jeg tror det må være lyset som får eggstokkene til å rope - for det var vel omtrent på denne tiden det var som verst sist også.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror at man kan hvis man vil ;-)

Skrevet

Det kan dere vel. Hvorfor ikke?

bare kjør på - lys eller ei.

Skrevet

Mulig det, mulig det.

Jeg blir litt frossen sånn på høsten jeg, hehe, kyper godt under dyna:P

Og har da tre sommerbarn, hehe.(og en på våren da...)

Skrevet

enig :-)

he he he... det mye som kan gjøres i nattens mulm og mørke også :-)

Skrevet

Ikke godt å si om det er lyset eller lysten;-)

Først og fremst tror jeg vi jenter er litt sånn laget, sykliske, og om du har vært sånn før, så kommer det tilbake til samme tid.........ikke noe rart med det:-) Poenget må vel være om du ønsker flere barn eller ei. For det er jo sånn at en gang må bli den første og en gang må bli den siste......om du ikke er en evighetsmaskin da:-)

Men jeg kjenner for første gang i mitt liv at jeg ikke har disse følelsene lenger, når jeg ser små skjønne skapninger, og det tolker jeg dithen at jeg er ferdig med graviditet, våkenetter og alt som følger med:-) Jeg kjenner at jeg er så strålende lykkelig som mamma til de 3 jeg har og at jeg ønsker å være tilstede så godt jeg klarer for de fremover i årene som kommer, og i all tid for den sakens skyld.

Tidligere har jeg ALDRI uttalt at jeg er ferdig eller at jeg ikke ville ha flere barn, men etter at lille rosa kom falt alle brikkene på plass:-) Vi er lykkelige med henne og hun er lykkelig med oss........storesøstrene skal også få det de trenger, og jeg vet at når jeg begynner å jobbe igjen om en drøy uke, blir dagene mer hektiske enn nå, og den tiden vil jeg bruke så godt jeg kan på de som allerede er her hos meg:-))

Lykke til med valgene dine - de er både lette og vanskelige på en gang:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...