Gå til innhold

Syngedamer og heiggjeng-damer inviteres herved...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ser med glede frem til at Dere stiller i vårt bryllup den 18.08.07;)

Med vennlig hilsen

Snulder og Snuldermannen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjihiiii så morsomt! Vi møter opp kvinnsterke og skal heie dere i mål vi;-))

Skrevet

Jeg skal heie (utenom sangene) og prøve å ikke grine :)

Skrevet

Jeg lover å stortute!!!!!

Gjør det jo bare ved tanken på frieriet jeg:-)) Det var jo nesten bare jeg som skjønte hva som skjedde remember - og jeg begynte jo å rope rundt husker jeg å erindre............gråting er jeg ihvertfall god på;-))

Skrevet

Oj, oj! Gråtekone nr 2 melder seg til tjeneste!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hoho...Ja jeg skjønte jo ikke bæret!!! Tror dere jeg har fått høre ettpar ganger om den litt for lange "kunstpausa" mi eller???

Skrevet

dere får tenke litt på meg der oppe da....

så får phantomet sitte med tørkepapir litt leger nord :-)

for en dag!!!!

Skrevet

Ja det tror jeg så gjerne Snulder, om jeg ikke husker helt feil i jordbærrus som jeg var, så tror jeg at jeg prøvde å forklare for deg et par ganger at det FAKTISK VAR det som foregikk, sikkert kjempebekymret for at du ikke skulle forstå det selv......hahahahahaha!!!!!!!!!!

Skrevet

Spør Snuldermannen... han påstår at det er takket være god hjelp fra forsamlingen at jeg til slutt fikk gryntet frem et svar!!!

Skrevet

Visste jeg det ikke;-)))))

Skrevet

Hehe.... kommer garantert til å tenke på deg ja! Når på dagen skal du giftes da? Så får vi se hvem av oss som blir "anstendig" gift kvinne først? hehehe..

Skrevet

Jeg tror vielsen er halv to.... eller var det halv ett??? skal si jeg har orden... ha ha ha ha ha... ja ja , det står vel i boka på kirkekontoret vil jeg tro.

Skrevet

Da er du først ute!!! Kan følge deg i tankene jeg da... mens jeg gnager på neglene og gruer meg! Eller forresten gleder meg! Har bestemt meg for at jeg skal nyte dagen helt uforskammet!!!

Skrevet

ja det er jo det vi må.... vi kan fort vekk vikle oss inn i "jeg trives ikke midt i dette" tankene, så vi får løfte hverandre inn i gleden over kjærligheten.... hvis vi klarer å tenke på det så blir det en toppen dag!!!

Skrevet

Jepp! Jeg føler at det er litt godt at det ikke bare er meg som har disse "litt ukomfortabel" tankene!!! Godt å snakke dem ut litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...