Reveenka Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Ser av innleggene over hele siden her at det er mange som har syke barn, er syke selv eller enda verre: har syk mann.... I går kveld kom vi hjem fra vinterferien - tre dager før planlagt, etter at omgangssyken tok tak i den ene etter den andre. Vi hadde ikke vært på hytta mer enn to timer før det minste revegullet ble syk, og i løpet av to timer hadde vi fylt en søppelsekk til randen med skittentøy til mor... Hele natten gjennom varte det(gjett hvem som var sykesøster...?) og litt utover dagen - før mor ble syk kvelden etter. Far lovte å ta nattevakten, men utpå natta ble han syk også - og da vi kom litt til oss selv dagen etter, pakket vi sammen det som var(MYYYE skittentøy, ikkeno' rent tøy samt all maten som ingen hadde orket å spise) og dro hjem igjen - omtrent helt utraderte. Juleferien var ikke stort bedre - da var det influensaen som slo ut hele gjengen. Gubben påsto i jula at han ikke hadde vært så dårlig på maaaange år - og nå i vinterferien kunne han ikke _huske_ siste han hadde vært så dårlig... Neivel... Og hvem er det som gjerne kunne tenkt seg å ligge på sofaen, eller i sengen hele natten - men som i stedet vrir opp kjølige kluter og serverer alle det de ønsker....? Gjett tre ganger.....
Tiggywinkle Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Huff for et mareritt av en ferie. Stakkars deg... Ja er det ikke rart med disse mannfolkene. han her i huset er helt lik. Blir jo syk at det er utrolig han fortsatt lever:-) Ligger på sofaen og åkker og stønner så det holder på å rable for meg. Mens jeg, kan ikke huske sist jeg har lagt hverken på sofaen eller i sengen når jeg ahr vært syk. Da går livet sitt vante gang, bare litt senere enn normalt. Syke mannfolk? Usj og æsj Ingen medlidenhet herfra i hvertfall:-) Får håpe dere er over det verst, og at du også får slappet av litt. God bedring:-)
♥Snulder Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Ferie er oppskrytte greier!! Vi har ligget helle gjengen. Verst er det at de 2 største gutta dro til Sjursjøen med besteforeldrene, og alle 4 ble dårlige.... De dro hjem igjen dagen etter.... God bedring til hele gjengen, og gudskjelov at det snart er hverdag igjen da gitt!!!
Karomamma Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Huffameg og huffadeg, Reveenka!! GOOOOOOD BEDRING!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Uff da, hørtes fælt ut! God bedring til dere alle sammen:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 oi oi oi oi oi oi..... mulig dere ikke bør ha ferie mer rett og slett :-) god bedring alle mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå