Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer ferie, tror jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser av innleggene over hele siden her at det er mange som har syke barn, er syke selv eller enda verre: har syk mann....

I går kveld kom vi hjem fra vinterferien - tre dager før planlagt, etter at omgangssyken tok tak i den ene etter den andre. Vi hadde ikke vært på hytta mer enn to timer før det minste revegullet ble syk, og i løpet av to timer hadde vi fylt en søppelsekk til randen med skittentøy til mor... Hele natten gjennom varte det(gjett hvem som var sykesøster...?) og litt utover dagen - før mor ble syk kvelden etter.

Far lovte å ta nattevakten, men utpå natta ble han syk også - og da vi kom litt til oss selv dagen etter, pakket vi sammen det som var(MYYYE skittentøy, ikkeno' rent tøy samt all maten som ingen hadde orket å spise) og dro hjem igjen - omtrent helt utraderte.

Juleferien var ikke stort bedre - da var det influensaen som slo ut hele gjengen. Gubben påsto i jula at han ikke hadde vært så dårlig på maaaange år - og nå i vinterferien kunne han ikke _huske_ siste han hadde vært så dårlig... Neivel...

Og hvem er det som gjerne kunne tenkt seg å ligge på sofaen, eller i sengen hele natten - men som i stedet vrir opp kjølige kluter og serverer alle det de ønsker....? Gjett tre ganger.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff for et mareritt av en ferie. Stakkars deg...

Ja er det ikke rart med disse mannfolkene. han her i huset er helt lik.

Blir jo syk at det er utrolig han fortsatt lever:-)

Ligger på sofaen og åkker og stønner så det holder på å rable for meg.

Mens jeg, kan ikke huske sist jeg har lagt hverken på sofaen eller i sengen når jeg ahr vært syk.

Da går livet sitt vante gang, bare litt senere enn normalt.

Syke mannfolk? Usj og æsj

Ingen medlidenhet herfra i hvertfall:-)

Får håpe dere er over det verst, og at du også får slappet av litt.

God bedring:-)

Skrevet

Ferie er oppskrytte greier!! Vi har ligget helle gjengen. Verst er det at de 2 største gutta dro til Sjursjøen med besteforeldrene, og alle 4 ble dårlige.... De dro hjem igjen dagen etter....

God bedring til hele gjengen, og gudskjelov at det snart er hverdag igjen da gitt!!!

Skrevet

Huffameg og huffadeg, Reveenka!!

GOOOOOOD BEDRING!!

Skrevet

Uff da, hørtes fælt ut!

God bedring til dere alle sammen:-))

Skrevet

oi oi oi oi oi oi..... mulig dere ikke bør ha ferie mer rett og slett :-)

god bedring alle mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...