Gå til innhold

Spikkestad/Røyken/Hurum treff


Lykkeliten og jeg

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Hvem er det som har lyst på et sånt treff? Nå har vi jo funnet ut at det er noen av oss her ute :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med i uke 10 en gang? Kan evt møtes på Sætre? der er det vel et par steder å sitte etter arbeidsdagen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 10 høres kjempe fint ut, og Sætre ville vært mitt forslag også. Hva med Torsdag 8 mars ca 18.00 på Losen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har vært der før? vi trenger vel ikke reservere plass siden vi ikke er så mange?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Bor i Slemmestad-Bødalen (32 år og innflytter), kjenner ikke så mange her og kunne tenkt meg å være med på treff. Er i permisjon og har termin 16.mars (førstemann) så hvis ingenting har skjedd før torsdag så kommer jeg.

Har aldri vært i Sætre annet enn i båthavna, men finner vel frem:-) Blir det kl.18 eller 19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdag kl 19 :) håper du får kommet og hvis ikke så vet vi hvorfor ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at dere må reservere plass, sitter vell bare en og annen dranker der nede;-)

De fleste bestiller pizza derfra til og ta med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

jeg tviler på at jeg kan komme pga at jeg har blitt syk:( så får heller ta det igjen neste gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo synd da :( men god bedring da. du får gjemme deg godt under dyna .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har fått den totale oversikten ser det ikke ut til at vi er så mange enda, tre så vidt jeg kunne se:

 

Mars-knøttet

Fru_Smelt_På_Tjukka

ChriVil

 

Noen flere??

Ikke noen tegn på fødsel enda Mars-knøttet...??

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere... huff.. er redd dere bare blir to jeg. Jeg er i så utrolig dårlig form i dag, så skal nok holde senga i dag. Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke kommer flere da, men dersom du kommer så tar jeg en tur:o) Vet ikke hvor langt du er på vei, men du ser ihvertfall hvem jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Si fra hvis dere skal møtes igjen. Jeg flyttet hit til Bødalen i mai i år og kjenner ikke så veldig mange her i området. Er gravid med gutt nr 2, er 36 år og har termin 4 mai. Gutten jeg har fra før ble 2 år i desember.

 

Jeg blir gjerne med på treff for å bli kjent med noen her i området som også er gravide/ har fått baby.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...