Gå til innhold

Snulder - musikk i vielsen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan sikkert hjelpe deg - kjenner masse folk!! Pianister, gitarister, trompetister osv osv. Hvis du vil ha vokalist, kan jeg gjerne synge for dere. Fordelen er at dere kan velge sang, f.eks. en folkevise hvis du synes det passer best ute.

 

He he, nå kom jeg plutselig på at du ikke aner om jeg er noe flink til å synge i vielse. Jeg er det asså. Seriøst!

Neida, men jeg har gjort det ganske mye - tilogmed i Oslo Tinghus (med flygel), Holmenkollen kapell, Kampen kirke, Nittedal kirke, Høybråten kirke, Sofienberg kirke, rundtomkring på sørlandet.....

Jeg har egen pianist og du kan velge låt selv - en som er spesiell for Snuldermannen og deg. (Høres ut som en salgsbrosjyre....)

 

Det er i hvert fall et tilbud, du kan få en demo-CD, he he. Jeg har en annen vielseforespørsel den 18/8, men de er så trege til å bekrefte så jeg kan gjerne bytte til dere! Og da får jeg jo sett deg på bryllupsdagen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jo vært fantastisk!!! Men du er vel dyr å leie inn eller?

Skrevet

Ha ha ha, ja 500 kroner låta....

Nei, jeg tar jo ikke betalt av kjente da!!! Pleier å gi pianisten en flaske rødvin som takk for at han stiller når han er med på "gratis-spilling".

Men altså, det er bare et forslag. Bare si ifra, det er koselig å hjelpe!

Skrevet

Og for de av dere som trodde at Englene ikke finns - dere tar så utrolig feil!!!!!!!!!!!!!!!

Og jeg blir så utrolig glad inni meg av kvinnefelleskapet vi har her inne!

Hurra for Karomamma og rødvin og bryllup:-))

Skrevet

hurraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

 

 

 

Skrevet

Den hadde jeg slått til på umiddelbart...

 

kanskje du vil komme å være taffelmusikant når vi skal arrangere vennemiddag? Kan love deg vin altså....

*smiler*

 

Du er super, Karomamma.

 

Å så heldige de er som skal gifte seg...*sukk* Jeg lurer på...er det ikke slik at tre ganger betyr lykke??????

 

Skrevet

Hadde fint betalt 500,- for låta jeg altså! Jeg snakket akkurat med Snuldermanne og han sa: JAAA!!! SÅ FLOTT! Så vi vil veldig gjerne at du kommer! Men jeg får litt dårlig samvittighet over å dra deg så langt opp i ødemarken....

Skrevet

Jeg melder meg som medkjører med Karomamma for å heie på dere alle!!!

Håper vi får lov til å komme å sniktitte på dere:-)

Skrevet

OK, da sier vi det! Må sjekke med pianisten og det andre brudeparet først, men regner med det er greit. Og så får du begynne å tenke på sanger, det er fint med to...

 

Klatten - see you there :)

Skrevet

He he, nå må jeg le litt.

Det er jo ingen her inne som har hørt meg synge. Kanskje jeg er som hun Jenny i Idol....

 

Hyggelig å ha tillit da :)

Skrevet

Jaja, da blir det ihvertfall mye latter da;-)))

Skrevet

Hoho...da får jeg et bryllup utenom det vanlige!

Skrevet

Så snill du er Karomamma!!!!!!!!!!!! Hadde slått til tvert jeg da ;-) Oh siden vi har sett bilder av deg synge på nettet antar jeg at det er rimelig safe da. (Men minn meg på at jeg skal fortelle om mitt bryllup og solosang under vielsen en gang... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...