Gå til innhold

Hvor lenge varer denne renselsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blødd no i 5 uker eller dvs ikke så mye de siste ukene da men det kommer en klatt med blod en gang for dagen enda. Er så lei av å gå med bind, blir så tett også blir jeg sår og klør på innsiden av lårene liksom helt oppi der, tør ikke gå uten for jeg vet aldrig når blodet kommer hver dag, det varierer veldig.

Trodde jeg var ferdig no for i går kom det ingenting men i dag kom det endel blod igjen.....vil bli ferdig no før jeg klør meg ihel der nede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde fremdeles litt på 6-ukerskontrollen, men ikke mer enn en uke etter.. Så d er nok bare siste rest som kommer nå..

: )

Skrevet

8-9 uke.. å så kom mensen etter det igjen.. usj..

men blødde ikke 9 uke i strekk.. da det hadde gått 6 uke slutta det nån daga å så bynte det igjen

Skrevet

Varte i 6uker hos meg..

Skrevet

eg blødde bare 3 uker, men tror eg var en av få heldige... snuppa er 7 uker no, og eg har ikke blødd siden ho var 3 uker...

men vet om noen som fødte i medio desember som fortsatt blør, så det er ikke uvanlig..

men på 6ukers kontrollen min, sa ho at hvis det kom mer blod så måtte eg komme tilbake, for da kunne det være hinnerester igjen der inne...

Skrevet

blødde i tre uker, går fremdeles med bind(5uke) men nå er det mer utflod lignende og jeg for søker å gå over til truseinnlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...