Gå til innhold

Flere som føler seg lite lekker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 20, og føler meg allerede diger. Har gått opp 5-6 kg, men magen er egenlig ikke så stor enda, så da er det litt spredt utover:(

Kjedelig å se på klær, føler at jeg ikke kler noe. Kinnene er blitt fyldigere og har fått litt dobbelthake.

Jeg gleder meg over svangerskapet altså, men kan bli litt deppa av og til over og ikke føle seg vell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker kitt kjent dette ja..

Vi får vel trøste oss med at vi blir "bedre" om 1/2 år...

Skrevet

Det kan jo være litt vann også? Pass på hvis d blir mye vann i kroppen, i tillegg til høyt blodtrykk og litt andre ting kan jo d tyde på sv.skaps forgiftning..

Skrevet

ja føler meg som en svær hval!!enda jeg har halve svangerskapet igjen:/ Det blir nok siste svangerskapet her ja,tenker jeg!Syns ikke det er noe stas å gå sånn,gleder meg til ungen er ute jeg:)

Skrevet

Føler meg bare superlekker jeg... hahaha:D....vel...

Ja ja, det er vel det som er vanlig dessverre:( Kan ikke si jeg føler meg så deilig alle dager jeg heller! Men det er helt sikkert verdt det! Gleder meg masse til å se gullet vårt:)

Skrevet

kjenner meg igjen der ja,føler meg lite lekker ..syns ikke shopping er arti lengre i d hele tatt...men d går vell seg til etter at fødselen er ferdi.. d er iallefall vært d=O)

Skrevet

Du er i hvertfall i uke 20. Jeg ligger vel ikke så langt etter (føles i hvertfall sånn) jeg er i uke 15 og har hatt forstoppelse i 2 mnd, og legger på meg så det jomer.Ser rett og slett feit ut, ser ikke hvertfall ikke gravid ut

Skrevet

Tror det er mange som föler seg lite lekker ... Jeg föler meg VELDIG lite lekker iallfall. Feit og uopplagt. Men vi får tenke på at det hele er verdt det! Om noen måneder er det over, og som lönn for strevet får vi en nydelig liten baby :)

Skrevet

Jeg føler meg faktisk litt sexy jeg da, elsker å strutte med magen og har aldri så kvinnelige og flotte former som nå som jeg er gravid! :-) De ekstra kiloene er bare kledelig og hører med, du ser sikkert flott ut du også, gravide kvinner er nydelig!

Skrevet

Skriver under på den Alva ;) Samboern sier hver dag at jeg ser fryktelig sexy ut med den magen.. Ikke skjønner jeg hva han ser men.. Hihihi ;)

Skrevet

Ja det hjelper på med en mann som sikler etter en, hehe... Slik er min også. Men tror det har litt med hvordan man ter seg selv også, kler man seg pent og fremhever magen og lar lykken av å være gravid stråle igjennom så ser man vakker ut uansett hvordan man egentlig ser ut som gravid synes jeg! :-)

Skrevet

Jeg føler meg ikke spesielt lekker selv. Ikke det at jeg har lagt på meg så mye (2 kg), men jeg har noe heng fra forrige svangerskap framme på magen og føler at det hindrer meg i å få en fin mage. Synes alt bare kjennes ut som en bolledeig. *sukk*

Skrevet

jeg synes også gravide kvinner er nydelig. Samboeren min sier at han også synes det er veldig fint.. men han vil ikke ha sex med meg, fordi han er redd for at jeg skal bli kvalm! og han synes det er så kjedelig å hisse seg selv opp for så å ikke få noe .. bare en dårlig unnskyldning synes jeg da..

Hadde kanskje fölt meg litt bedre hvis han hadde hatt lyst på meg nå også ..

Skrevet

Nei, nå begynner kroppen å forfalle igjen! Skjønner hvordan du har det, trust me!

Med ekstra kilo, ekstra rompe og ekstra hake. For ikke å snakke om megapupper. Ikke mye å skryte av nei.

Skrevet

tror nok dette er veldig vanelig.. jeg kjenner meg i hvertfall igjen. jeg har lagt på meg ca 10 kg er i 6 mnd.. men føler meg som en oppblåst ballong..det går greit til vanelig, men vist jeg skal pynte meg litt er det ikke noe særlig....menmen prøver jeg å tenke, dette er ikke tiden for å slanke seg..så hold ut det blir nok bedre:)

Skrevet

Skriver under på denne ja....Føler meg rett og slett stygg,spessielt hvis jeg ser på meg selv i speilet uten klær.Veldig glad for at jeg har fått min etterlengtede baby i magen,men skal det være nødvendig å bli seendes sånn ut da......?????

Trøster meg med at det forsvinner igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...