Gå til innhold

Vann til 5 mnd gutt...

♥ Mamma'n til Jørgen og Marius

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppbevarer dere vannet til babyen? I kjøleskap? Får de da kaldt vann? Eller på benken?

Og hvor lenge før dere evt heller det ut og lager nytt? Jeg koker vannet hver gang når jeg fyller opp flasken....Mulig litt rotete dette, men håper dere skjønner hva jeg mener...Han er ikke så glad i vann enda, så en liten flaske med 100 ml bli ikke drukket opp i løpet av en dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Jeg kokte vannet og oppbevarte det på flaske i kjøleskapet. Varmet det litt i microen for å få romtempratur. Min erfaring er at de ikke synes vann er godt i begynnelsen! men det er håp. Vesla mi er 7 mnd og synes nå vann er helt greit. Jeg synes det var greit å gi ho litt med teskje etter hvert måltid, det fungerte supert. Etterhvert gikk det lettere og lettere og ho drakk litt mer for hver gang.. Håper dette var til hjelp! Jeg begynte å gi vanlig vann fra springen etter 6 mnd!

Skrevet

Vi gir vann til vår datter på 4 mnd. Babyer blir jo tørste de også! Koker opp vann i vannkoker og kjøler ned i flasken etterpå. Likte det ikke til å begynne med, men nå ligger hun og drikker av flasken på egen hånd når hun blir tørst.

Skrevet

Vi gir vår jente på 5mnd vann...gjør likedan som Mummys Muffin..

Blir jo tørste babyer også,spesiellt når de har startet med grøt:o)

Skrevet

Tassen på 8 mnd elsker vann. Koker opp vann i vannkokeren, og lar det stå der noen timer ofte. Har en kanne i kjøleskapet også, så blander jeg til passe temp.

Det kommer matrester i flasken (u-båter), så jeg bytter vann hver dag. Lar flasken stå på benken imellom.

Lurt å venne de til å drikke vann tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...