Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hei! Jeg opplever at legen ikke synes at kvalme, trøtthet og vondt bekken har noe å si.... Jeg ønsket å få 50% sykemelding. Jeg sover når jeg ikke er på jobb. På jobb er jeg kvalm og har vondt i bekkenet. Det er jævelig!!!! Det var ikke helt som jeg forventet meg. Legen svarte meg med at sjefen måtte tilrettelegge bedre på jobb. Og at dette er helt vanlig i et svangerskap og ingen sykdom. Derfor fikk jeg ikke sykemelding. Nå skal jeg tilbake på jobb og løfte og vaske eldre på et sykehjem. HERLIG!!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Litt av en lege du har... Det er visst veldig forskjellig praksis fra lege til lege. Jeg har ikke selv vært til lege for å bli sykemeldt, men venninnen min gikk til legen sin tidlig i svangerskapet (samme jobb som deg). Og hun ble først sykemeldt en måned, siden ble hun sykemeldt ut svangerskapet. Hun var plaget av kvalme, tretthet og vond rygg. Jeg vet ikke hvor tydelig du har vært med din lege, men hun sa klart ifra at hun ikke klarte arbeide lenger. Og hadde visst nesten vært på gråten da hun skulle fortelle legen hvordan hun opplevde arbeidsdagene...
*RutIetutt* Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Jeg ville byttet lege om jeg hadde vært deg...legen skal høre på deg i sånne tilfeller - er jo absolutt ikke noe særlig å måtte jobbe fullt med slike ting når en er kvalm og har bekkenplager - blir jo bare verre om du ikke får hvilt ut og tatt hensyn til plagene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå