Gå til innhold

Ryddekorps, det hadde vært noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke et sånt et som kom for å rydde, men et sånt et som kom for å spille en mars eller ti mens jeg holdt på.... da skal du se det hadde blitt sving på sakene...

:-)

rydd rydd rydd....

pamparamppamappanlonapaj

pareipimpooooooooooparampaaj paj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

låne briller eller? da blir det et korps,hehe.

å trompet har jeg,så da kan du ordne trommer ;o))

slå opp til en svingende mars da

Skrevet

Du kan låne en CD med Kampen Janitsjar av meg!

"....oppover Karl Johan med hormusikken"

taramtamtamtei

Blir garantert i godt humør av den!!

Skrevet

Her i huset er det ABBA på full rulle når husvasken skal gjøres.Da går alt så meget bedre :) Og jeg kan mimre, mimre mens jeg vasker.......

Skrevet

det har seg slik at jeg er hjemme med lillebror som har feber i dag. Skulle har ryddet litt til helgen, men her sitter jeg. skal snart starte skal bare....

Skrevet

jaaaa ehhh.... jeg skulle jo startet i går, men det skjedde aldri.... men i dag - da.... svisj! og vips så blir det helg i ryddig og koselig hus!

vi kan heie på hverandre og legge inn sånne etappereferater etterhvert..... jeg starter i stua... nå .... he he.... om en liten stund.... blir du med?

Skrevet

God idè! Her trengs litt helgevask og hauger med klær må få skikkelig behandling. Setter på noe fengende vaskemusikk, og vips, så er jeg en hvit tornado ;-)))))))))))))))))))

Skrevet

nå har jeg rydda i andre etg..... det ble ikke stua først mao, men det gjør vel ikke no...

Skrevet

Vasket vaskerommet og ene badet oppe... Kan du sende over litt av tempoet ditt hitover? Blir aldri ferdig jeg!!! Kan kanskje ha noe med at en trøtt liten frøken ikke vil sove og bare bli båret av mammaen sin...

Skrevet

jeg er da på langt nær ferdig ;-)

rydda sa jeg... sa ingen ting om badene og støvsuging og stua og kjøkkenet og sengene og vasking sa jeg vel :-)

he he he he

heia hei ahheiaheiahiehaiehiahiehaiheiaheihaea!!!

vi er dritflinke gummis!!!

Skrevet

nå har dritgreigutten og jeg hatt støvsuger staffett... det er artig!!!!

jippi!!!!

Skrevet

Det er juks! Du får jo hjelp!! hm... tro om hvis jeg taper en mopp på Leo...?

Skrevet

mopptapeing hjelper alltid!

Skrevet

slenger inn en "jeg er nesten ferdig å rydde" skryte setning jeg ;o)

skal snart ta å temme støvsugern =Oo

Skrevet

hmmm... Er dette en konspirasjon hvor dere bare er ute etter å psyke meg ut...? Er det virkelig bare jeg som ikke får gjort noe her???!!!!

Skrevet

Nå er det rent sengetøy og rydding av kjøkkenet igjen.....

men jeg vil handle.... jeg vil lage god god mat og gafse i meg de deiligste retter.... men det går jo ikke an å dra på handletur i stormen med to unger, så da blir det ikke no rett og slett....

ja ja, får håpe dritgreipappan kommer hjem snart.

jeg heier gummis!!

Skrevet

Takk, du er snill du. Jeg blir alt for konkurranseorientert, jeg! Men nå heier jeg i stedet og skrider nok en gang til verket. Har avtalt kaffepause på MSN om en liten time med andre ryddere blandt oss så her gjelder det å henge i!

Skrevet

nå er den hvite tornado ferdig her i huset for denne gang, og jeg må si jeg er godt fornøyd med meg selv. Mens liilbror har sittet/ligget på sofaen har jeg støvsuget, vasket gulv, bad, soverrom og skiftet på alle sengene. Heldigvis ryddet vi alle i går og da går det jammen ta meg fort og vaske. Hurra vi har det rent i alle fall ut dagen! Nå skal jeg lage deilig fiskegryte til middag sende en sms til husbonden og be han kjøpe rødvin og så er det ettlengtet helg!

Skrevet

Et ryddekorps som kom for å rydde hadde heller ikek vært å forakte.

Jeg har hatt forskjellig ryddemusikk jeg, ikke orkester kanskje...

Men modern talking (hihi) og eminem og klassisk musikk....

Er jo egentlig tre sider av samme sak det:P

Nå er det faktisk r.e.m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...