Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 å få en unge på 6 mnd til å forstå at peisen er farlig, og der skal han ikke røre? han er der med en gang.. kan jo ikke sperre han i lekegrinda hele tiden heller.. jeg gjenntar og gjenntar "nei, nei, sier mamma, den er farlig" finner leker til han og legger han på teppet, men ingenting er så gøy som å krabbe bort til peisen. huff, hva skal vi gjøre for at han skal forstå? han bare gliser til meg når jeg prøver å være streng..
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Hva med å sette noe foran peisen, slik at han ikke kommer bort til den? Det finnes noe på babyshop tror jeg....
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Min på 10 mnd forstår det ikke han heller, men han har begynt å sakke farten når han nærmer seg da, så mulig han kjenner varmen og blir litt mer skeptisk av den grunn;) Når han får øye på ovnen ser han på meg, ler og farer i vei, thihi:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 dem er rare disse små.. hehe, må le litt av ham å:-)) men hvis det finnes noe å få kjøpt på babyshop for å sperre, hadde kanskje ikke det vært så dumt.. gleder meg til han forstår litt mer. vil ikke gå rundt som en neineimamma hele dagen heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå