Gå til innhold

når begynner man å bruke leker sammen med barna`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når jeg skal kjøpe sånne fargerike tøyleker osv.. Når begynner de å interessere seg for det? Har en uro med masse farger over stellebordet.Lillegutt virker ikke å bry seg så mye om den enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jenta mi var rundt 4,5 mnd begynte ho å interessere seg i babygymmen, og leke med de tinga som han ned fra den... Men ho er født en mnd for tidlig da, så ho e litt sen med ting... Andre begynne sikkert noe før...

Skrevet

Tror ikke det er mange som interesserer seg før de er 2 mnd. i alle fall... Er jo litt ulikt. Noen foreldre pøser vel på med leker fra første stund, men det spørs hvor mye vits i det er :)

Her hadde vesla nesten ingen leker før hun nærmet seg 3 måneder.

Skrevet

har brukt babygym fra vi kom hjem fra sykehuset. men på barnets premisser og så har vi små kosedyr i senga

Skrevet

Helt i begynnelsen er det desidert mest ansikter som er gøy, men svart/hvite ting kan også fange blikket, samt mønster med stor kontrast i (lyst/mørkt). Vesla vår brukte å titte på mønsteret i gardinene når sollyset kom gjennom. Det syntes hun var veldig fint. :) Ellers begynte hun så smått å interessere seg for leker da hun var 2,5-3 mnd gammel.

Skrevet

Her ble ikke leker interessant før han var 2mnd. Da oppdaget han at han kunne få lekene på babygymmen til å bevege på seg ved å fekte med armer og ben. Så spennende!

Skrevet

Min har hatt babygymen over seg siden han var ca 1,5 måned. Nå er han 2,5 måned, ogy tar bevist på lekene. Men jeg har hatt kun en hengende i gangen, for at det ikke skulle bli for mange inntrykk på en gang,

Skrevet

her ble det litt interresse rundt 3 mdn alder. nå 4 mnd er babygymmen en stor slager. andre ting begynner også å bli spennende.

Skrevet

Det er veldig forskjellig. Førstemann brydde seg ikke om leker før han var et år. Andremann har allerede begynnt å leke med leker, intressere seg for det, og han er to måneder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...