Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 For de av oss som har vært gift i mange år, evt gift og skilt igjen..................HVA SLAG KJOLE GIFTET DU DEG I? ................jeg tør nesten ikke fortelle om min..............den var helt dus dus rosa, med sløyfe på rumpa og strapless, men med tyllpynt ut på overarmene.................lang, taft og tyll...........djeeeeeezes.....................men alle sa jeg var vakker altså.........hihihihihi...........det er kansjke slikt man bare må si til bruden akkurat den dagen. Hadde blomster i håret, og gladioler i armkroken............ingen typisk brud på den tiden altså, men så er jeg ikke typisk heller da;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 Hahahahaha........nettopp;-)))
♥Snulder Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Studerer bildet nøye her.... blæææ....Digre puffermer....benhvit silke i flere lag med rysjer....masse rysjer... rysjer over puppene....tyll oppover mot halsen som ender i en liten pyntekant.... Det enest positive man kan si om den er at det ikke er noen slep.... Vi giftet oss i -88.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 På den tiden kunne man rett og slett ikke få nok rysj og plysj og stæsj og smæsj;-))) Og jo mere jo bedre!!!
♥Snulder Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Flaut å se på i etterkant! Det verste er at min mor har kjolen hengende enda! Til skrekk og advarsel kanskje?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2007 Hahahaha, min henger også hos min mor:-) Jaja, blir helt sikkert populært en gang igjen skal du se;-))
♥Snulder Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Og jeg glemt en "liten" detalj ved kjolen min. Den hadde sløyefe på rumpa.... Var nok stor mote på en tiden Attpåklatten:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2007 Sløyfe på rumpa måtte man ha så klart!!! Hahahahaha............glad rumpa mi var litt mindre den gang enn nå;-))
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Den gang, for 10 år siden, var kroppen noe slankere og fastere enn nå ) Jeg hadde en helt smal kjole med lange ermer, uten noe puffer på ermer ol. Kremhvit, med avtagbart slep, litt - men ikke for mye - utringet, besatt med bittesmå perlegreier. Den var i grunnen ganske flott, og det synes jeg enda når jeg ser på bildene Hadde en vakker bukett av orkideer som mamma hadde lagd til meg, og en orkide i håret. Sukk Når jeg ser på bildene får jeg i alle fall litt motivasjon til å begyne å trene litt igjen........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2007 Er du helt sikker på at du ikke hadde sløyfe på rumpa da, ikke engang en bitteliten diskre en? Moten hadde nok forandre seg da skal du se:-)) Det hørtes jo kjempelekkert ut ditt antrekk:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #12 Skrevet 22. februar 2007 he he he.... jeg kan sy på en diger sløyfe på min i alle fall.... det blir staselig, også jeg som er så glad i sløyfer og dill dall..... jippi!!!! at jeg ikke har tenkt på det før... jeg vil ha sløyfer overalt, eller kanskje jeg bare skal sy en diger sløyfe å bruke bare den - da klatten, intet øye var tørt... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2007 Hehehehe..........jeg er helt sikker på at du er født 10 år for sent dritgrei;-)) Men sløyfer kan brukes til mangt det altså, og det var rålekkert den gang må skjønne:-) Ingen brud uten sløyfe nei;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #14 Skrevet 22. februar 2007 jeg er helt sikker på at jeg er født helt riktig jeg, for jeg er jo ikke spes glad i sløyfer ;-)
Dailis Skrevet 22. februar 2007 #15 Skrevet 22. februar 2007 Ikke så lenge siden jeg ble gift da, er gift på 8.året... Hadde kremhvit kjole, livet var fullbrodert med perler, ganske tungt stoff, skjørtet var festet under livet, og hadde en del underskjørt og litt slep, og sløret gill litt nedenfor slepet igjen. Følte meg fin da:D hadde bukett av krydderbinding satt på ett stort hjerte(vannskelig å forklare, men hele buketten hadde hjerteform) med orkideranker oppi. Så har buketten fin i dag og med silkeorkideer i da:D, hadde samme krydder/perler i en tiara. Min mamma som laget...
Dailis Skrevet 22. februar 2007 #16 Skrevet 22. februar 2007 Hadde orkeider i det lange digre håret mitt (var før svangerskap og amming tok godt over halvparten av hårstråene mine det, hehe)
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #17 Skrevet 22. februar 2007 Nei, det var ingen slufser der i gården Men tro meg, den kjolen hadde ikke sett så fin ut på meg i dag som den gjorde den gangen. Når jeg ser nøye etter på bildet hadde jeg faktisk litt sprettrumpe den gangen! (Skryte, skryte... Sukk!! Ja, ja.... jeg vet jo hva som skal til, men så er det alle fristelser som søtsaker, potetgull og sofaer.............
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 22. februar 2007 Namnamnam..........det er viktig å kose seg, det gjør en blid i ansiktet og da blir andre mennesker blide også:-) Og vips så har man gjort en god gjerning;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. februar 2007 Jeg elsker orkideer - det er så estetisk og vakkert!
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 nettopp! sånn er det faktisk, spis sjokolade - redd verden!
Trollmora Skrevet 22. februar 2007 #21 Skrevet 22. februar 2007 Vet ikke helt om det teller som kjole da.... ....og den var helt uten slufser og sløyfer Da vi giftet oss (juni 2000) hadde jeg ett langt trangt svart skjørt og en kortermet topp med krystaller på. (Så nesten ut som snø som faller i natten, uten at det ble nnoen god beskrivelse...) Begge deler var litt fløyelsaktige i stoffet. Blomster hadde jeg ikke, så moren mi mener at de nydelige bildene vi tok ikke ser ut som bryllupsbilder! (sikkert bare fornærma fordi vi fortalte nyheten etter at vi hadde giftet oss...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #22 Skrevet 22. februar 2007 Hihihihi........ja det er typisk mødre.........sutre sutre hvis ikke jeg får vite det først liksom;-))) Min sambo var 15 år da hans eldste bror giftet seg. Han var den eneste som visste det, og gjett om han fikk huden full av kjeft av sin mor den dagen DET kom frem! Mer fokus på det enn at de andre faktisk hadde giftet seg..........det er forlystelig!
Gummelillan Skrevet 22. februar 2007 #23 Skrevet 22. februar 2007 Kjolen min var faktisk knallfin, godt at det ikke er alt man ville ha endret på ;-) Er temmelig svak for engelske kjoler a'la "Fornuft&Følelser" så kjolen var kremfarvet med høyt liv i fløyel i en litt mørkere nyanse og så tynn blonde som hang rett ned fra under bysten over trang, lang kjole. Håret satt opp med burgunder bær tredd på en kobbertråd snurret rundt høy knute og digre burgunder blomster som jeg selvsagt ikke husker navnet på liggende i armkroken. Kjolen var kjempebehagelig å ha på og da eldste prinsessen ble født 9 måneder senere, sydde jeg dåpskjole av hele greia. Anbefales alle - brudekjolen får man jo sjelden bruk for senere, mens dåpskjolen kan jo flere generasjoner ha glede av! (Hvis ungene mine er litt smartere ved valg av livsledsager enn meg da... ;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 23. februar 2007 #24 Skrevet 23. februar 2007 eeeh.... Måtte du minne meg på det??? hahahahaha Jeg så vel ut som en middels overpynta bløtkake............ ;-( Med diiiiiigre puffermer !!! gusj............... ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #25 Skrevet 23. februar 2007 Hahahahaha...........her snakker vi drømmebrud ja;-)) Men hadde du sløyfe på rumpa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå