Gå til innhold

Snulder....ang. prest....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du vil ha en personlig og flott vielse, med litt sprek prest så har jeg en på lager som gjør slike oppdrag... Han er kjekk, kul, flott å prate med og er opptatt av hva nettopp brudeparet ønsker seg...

Vi brukte han til vår vielse, og da dro han fra Oslo til Gausdal for å gjøre jobben...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send ham oppover til Snulder da!!!!

Skrevet

*ler* Kanskje Snulder selv vil ha noe å si i valget av prest? *skratter*

Men om det er interesse så kan jeg sende info om min venn presten slik at det går an å ta kontakt...

Skrevet

jeg har noen på lager jeg også.... gi et lite vink!

jeg har i alle fall fire.... so m alle er toppen av lykke på hvert sitt vis, men alle med ønske om at alt skal være best for den det gjelder!

Skrevet

Høres litt mer attraktivt ut en tørrpinnen samboer har skaffet! Men... jeg må nesen høre med Snuldermannen... jeg ser for meg at han synes det blir litt leit/flaut å avbestille prestemannen han har skaffet fordi han ikke er spenstig nok!

Skrevet

Det er lov med hvite løgner iblant;-)

Hva med: vi har fått tilbud fra noen venner (det er jo helt sant også faktisk) om en som kunne vie dere:-)

Skrevet

;-))

Og alle forstår jo at det vil sette et ekstra personlig preg på deres dag;-))

TROSS ALT!!!

...........hihihihihihi....................hilsen verdensmester i å finne gode forklaringer og løsninger for alle parter uten å tråkke noen på tærne forhåpentligvis;-)))

Skrevet

Ja det er akkurat det! Jeg er så redd for å såre og tråkke på andres tær. Vil liksom at alle skal føle seg vel! Ikke for enhver pris selvsagt, men blir litt øm om hjertet for den stakkars prestemannen som veies og finnes for lett..... hehe..

Skrevet

Jeg synes virkelig at deres dag er viktigere enn å holde ved like egoet til en prest.... Han tåler det garantert, og om dere finner erstatter tidlig får han garantert annet å gjøre....

Skrevet

Heia heia heia heia!!!!!

Skrevet

Han har faktisk litt å gjøre! Han har 2 vielser før oss!

Skrevet

Der ser du....og så er dere redd for å skuffe ham...

Hvor personlig tror du det blir, og hvor etuisiastisk klarer han å være, når han har viet to par før dere????

Skrevet

Nettopp!!!

Heia heia heia heia!!!!

Skrevet

Jeg har ikke møtt mannen selv, men ut fra hva andre som kjenner ham sier så er han ikke en meget entustiastisk person i det hele tatt...

Skrevet

Håper det er greit at jeg heier litt:-))

Heia heia heia heia!!!

Hilsen cheerleader Klattis;-))

Skrevet

Hoho... kanskje du skulle øve inn ett nummer og kommer og fremføre som underholdning den 18.8???

Er vi heldige da så har vi Karomamma som synger, Phantomet-prest som vier, og Attpåklatten som lager liv i leier`n!!! Perfekt!!!

Skrevet

Han kan dere bare ikke bruke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heier på Phantomprest og Karomamma, jeg kommer gjerne og er heiagjeng:-))

Oss modenmammaer med espalier av plankiser - det hadde vært moro ja:-))

Skrevet

Jeg har snakket med Snuldermannen om prest og jeg! Og han er med på det meste! Vi hadde syntes det var fint om vi bl.a. fikk til vielsen litt tidligere på dagen enn det vi har nå...15.30. Mere opplysninger om presten til Phantomet ønskes herved!

Skrevet

Jeg sender deg en link til postkassen snulder...der kan du lese litt om min venn...om ting han tenker på, og se et bilde av ham...der står også kontakt info...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...