Gå til innhold

middag middag hei hei hei

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom med tips, for jeg er drita lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me 2!!!

Så idag gjør jeg kort prosess...................det blir McDonalds, på meg og de to største, lillen får sitt, Klattispappan får klare seg selv, for han har innspurt på jobben nå da han snart skal ha permisjon.............så får vi se om han "rekker" å lage mat til meg når jeg skal jobbe;-))

Skrevet

Hva med deilig indisk curry? Kylling, løk stekes, ha i en boks eller to med grovhakkede tomater, samt et halvt glass indisk curry paste og om du liker ...kokosmelk (fås i bra butikker, eller i invandrerbutikker), serveres med ris, salat og nan brød. Enkelt og godt...

Skrevet

namnam namn namnanmanmnamnamnmanmanmanamnamna

Skrevet

Men fremdeles så er jeg drittlei av å lage mat akkurat nå, så om noen kommer og lager det til meg så skal jeg alltids spise jeg;-)))

Skrevet

Kanskje dere skal komme og spise sammen med oss en dag, Klattis? Det hadde vært kos...og så kan jeg lage mat, dekke fint bord....

Skrevet

Å ja!!!! Det hadde vært kjempekos!!!

Skrevet

åjaaaaaaaaaaaaaaa, det hadde vært koselig! jeg blir med!

Skrevet

Hipp hurra:-))))

Skrevet

Klatten....eh...vi lurer på...*kremt' ser ned i bakken og skaper opp tåspissen på skoene....

Har dere lyst til...*rødme* å...*knis* leke med oss? Sånn, kanskje, eh...sånn kanskje neste fredag?

For da skal hele dritgreifamilien komme hit...

*rødme-rødme* Phu...der var det endelig sagt...

Skrevet

Åhhhh.....vet du hva...........akkurat den kvelden, for det er vel 2.mars det.........da har vi billetter til teater sammen med foreldrene mine.........Herborg og Hope er det, julegaver og greier..........det har vi gledet oss så masse til!!!! Filler`n og...........hmm..........Hadde vært så koselig da! Men jeg vet, og det er ingen ny lærdom, at man kan ikke få alt her i livet.......jeg får lunsj med dere på lørdag og jeg er kjempeglad for det også!!!

Men å sitte rundt bordet med familien phantom og dritgrei hadde jo bare vært helt knæsj da.......men en annen gang, en annen gang kjære!!!!

Skrevet

Ja, vi får gjøre det en annen gang også...*smiler* Skjønner at dere gleder dere til revy...og vi får jo treffes på lørdagen!

Jeg gleder meg til å få hele dritgreigjengen marsjerende inn her neste fredag...har faktisk gledet meg til det en stund allerede jeg...

Skrevet

Det blir fint og koselig på lørdag også!

Kanskje det bør bestilles et bord til denne lunsjen et sted, for vi blir vel ganske mange!!!!

Noen forslag til sted vi skal møtes?

Skrevet

Her blir det i dag hjemmelaget italiensk pizza, med masse gode grønnsaker på.

Det er favoritten til barna her i huset:-)

Ellers er de glad i kyllingfilet som jeg skjærer i terninger og tar på små spyd. Griller i ovnen og server med ris og de grønnsakene barna liker. Gjerne en chilisaus til.

Da spiser til og med gutten på 9, som er ikke spiser kjøtt, opp all maten sin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...