dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 var i banken i går og tømte sparegrisen for første gang... 2300 kroner inn på konto og vips tom sparebøsse.... Så sier han i bilen: "..... sukk...... jeg er vant med huset vårt.... men tom sparebøsse, det er jeg ikke vant med..... " fine lille hengehode.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 hihihihihhihihihi......................han er tydeligvis godt vant den lille kroppen:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå