=Mina min og mej= Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 hvordan får dere deres nydelige til å sove på dagen? her vil hu ik annet enn i vogn eller oppå meg.. i dag er det minus 10 og en forferdelig vind.. så.. hm.. pakke henne i vogna å gå i gangen i blokka? neeh.. tips mottas m takk:)
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 hva med å sove i vogna inne i leiligheten, her i huset sover mini nå i vogna i boden i gangen, sovet snart 1 1/2 time KRYSS I TAKET.....
=Mina min og mej= Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 får prøve, men det går jo aldri... hmm.. hvor er sove knappen:P
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Min sover som regel i vugga i stua, men av og til ønsker jeg at man bare kunne ta ut batteriene en stund...)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 legg han i senfa si å lar han tusle litt aleina i den så sovne han av! vi skille jo mellom dag å natt da me at det e lyst nu på dagen! går kjempe fint. sover best i senga si. vi kan ikke ha vogna ståanes ute, vi bor i 2 etg å gidde ikke drege vogna me opp hit.. men sover i den når vi e å trille da
Karoline's*mamma Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Kva med å legge ho i vogna ie på soverommet? Der er det kaldt, men ikkje så kaldt som ute. Her er det 0 grader, så snuppa søv ute. Har faktsik sove sidan halv elleve!!! Begynner å kjenne at eg snart må få i ho litt mat, hehe..
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Kaldt her også. Har pakka han inn i posen og lagt han i vogna på soverrommet med litt åpent vindu.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Hmm, jeg tenkte jeg skulle foreslå å ta vogna inn jeg og, men har oppdaget et mirakel i dag. For første gang siden hun var 1 mnd har lillemor (5 mnd) sovnet på dagtid uten hjelp. Hun lå i sengen med meg og pappaen og jeg sang forskjellige sanger for henne, og ser hun er trøtt og sliten. S jeg fortsetter å synge og jaggu sovner hun! *mirakel*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå