Gå til innhold

soving på dagtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får dere deres nydelige til å sove på dagen? her vil hu ik annet enn i vogn eller oppå meg.. i dag er det minus 10 og en forferdelig vind.. så.. hm.. pakke henne i vogna å gå i gangen i blokka? neeh.. tips mottas m takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å sove i vogna inne i leiligheten, her i huset sover mini nå i vogna i boden i gangen, sovet snart 1 1/2 time KRYSS I TAKET.....

Skrevet

får prøve, men det går jo aldri... hmm.. hvor er sove knappen:P

Skrevet

Min sover som regel i vugga i stua, men av og til ønsker jeg at man bare kunne ta ut batteriene en stund...:o)

Skrevet

legg han i senfa si å lar han tusle litt aleina i den så sovne han av! vi skille jo mellom dag å natt da me at det e lyst nu på dagen! går kjempe fint. sover best i senga si. vi kan ikke ha vogna ståanes ute, vi bor i 2 etg å gidde ikke drege vogna me opp hit..

men sover i den når vi e å trille da

Skrevet

Kva med å legge ho i vogna ie på soverommet? Der er det kaldt, men ikkje så kaldt som ute.

Her er det 0 grader, så snuppa søv ute. Har faktsik sove sidan halv elleve!!! Begynner å kjenne at eg snart må få i ho litt mat, hehe..

Skrevet

Kaldt her også. Har pakka han inn i posen og lagt han i vogna på soverrommet med litt åpent vindu.

Skrevet

Hmm, jeg tenkte jeg skulle foreslå å ta vogna inn jeg og, men har oppdaget et mirakel i dag.

For første gang siden hun var 1 mnd har lillemor (5 mnd) sovnet på dagtid uten hjelp. Hun lå i sengen med meg og pappaen og jeg sang forskjellige sanger for henne, og ser hun er trøtt og sliten. S jeg fortsetter å synge og jaggu sovner hun! *mirakel*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...