Alenemor til 2prinsesser Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hvor i den store verden tenkter du da??? hehe Vi gifter oss i København til sommeren.. Vi kontaktet sjømannskirken i København og fikk time der. Etter det sendte jeg forespørsler til en 15-20 hoteler jeg likte og sammenlignet priser. Og det er stooooore forskjeller. Jeg endte opp med med det finsete hotellet, og det jeg ønsket mest for det viste seg at de også hadde det helt klart beste tilbudet. I Danmark er det ganske vanlig og måtte betale ekstra for frokosten. Tar man København har man linker til 2fotografer, han ene er norsk og klart billigst. Han har også masse linker man kan få, som linker til hoteller, resturanger, frisør, limousin osv Altså stort sett alt du trenger Hmmm, nå vet jeg ikke om København er aktuelt for deg da men... Du får jospørre hvis det er noe mer du lurer på
nr3 i mars Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Hei Ottilie. På www.brudepikene.no kanksje du får noen ideer? De hjelper til med å arrangere i utlandet, koster kun 5.500 og da fikser de alt :-)
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Broren til sambo giftet seg i Roma. Du kan snakke med Tone (kona) hvis hun kan hjelpe deg med no. [email protected] Nydelig bryllup=)
kompemor Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Vi giftet oss i Thailand på nyttårsaften og har endel erfaringer derfra. Hvis Thailand er aktuelt kan jeg gjerne gi info om det.
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Gifter meg i Wien i mai...-gir gjerne tips:))
simbax Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Vi har planer om å gifte oss i Thailand, og det hadde vært kjempefint å få noen råd og tips fra deg som allerede har giftet deg der;-)...Hvor? Hvor fant vigelsen sted? Selskap med familie e.l etterpå? Hvor mye kosta bryllupet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå