rufs Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 er det noen regler ol for kulde grenser i barnehager,både små barn og stor avdeling?
mine små alver... Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hei. kuldegrensen er på -10, Men i de bhg jeg har jobbet i satt vi den til -8. Det er kaldt nok det liksom:)
ak24 Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 der jeg jobber er det minus 10 på småbarna og minus15 på store.ser ann om det blåser og slikt og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå