Gå til innhold

Blir dette utroli stygt gjort av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til jenta mi stiller ikke opp i det hele tatt, sett henne 10ganger på 1år. Han bidrar heller ikke økonomisk i å med at han jobber svart!

Nå vil han komme å se jenta si igjen å selfølgeli skal han få lov til det, men lurer på å si at han ikke får kalle seg pappa, på en måte så e han jo bare biologiske far, man må gjøre seg fortent til å bli kallt pappa! Hva tenker dere om dette?

Velger å vere anonym nå jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså jeg har også en eks som ikke fortjener å bli kalt pappa, men jeg nekter han ikke det.

Han her ser henne heller ikke så mye å han jobber også svart så slipper unna bidraget.

Skrevet

Skal svare deg helt ærlig nå :-)

Ja jeg synes ikke det er pent av deg å tenke slik... Hvem tror du at du straffer ved å ikke la barnet ditt kalle pappa for pappa?? Jeg bare spør :-)

Selv om foreldre som går fra hverandre har ett dårlig forhold så synes jeg ikke man skal snakke nedsettende om den andre fordet...tvert imot positivt.. (og heller la være å si noe som helst om man ikke klarer det )...Dette fordi barn identifiserer seg med sine foreldre etterhvert som de vokser opp..

Håper jeg ikke støter deg nå for det er ikke meningen

mvh

Skrevet

hmm!! Hun vet jo ikke at det e pappaen sin (regner jeg med), e det bedre at hun skal bli skuffet gjennom livet for pappa ikke kommer å besøker henne da?

Jeg e enig at man bør gjøre seg fortent til å bli kallet pappa, alle kan være en far men ikke alle klarer å vere en pappa...... en pappa skal forbindes med trygt å godt, en som stiller opp å er der for henne!!

Enig med deg jeg hi!

Skrevet

Jeg syns at du velger selv hva du vil gjøre. Hva syns du er riktig da?

Det tok over 1 år før faren til sønnen min tok kontakt. Og da brukte jeg bare fornavnet på faren. Og i begynnelsen hadde han kontakt kanskje 3-4 ganger halvåret, alikevel syns jeg det var ukomfortabelt å kalle han for pappa foran småen.

Men så begynte han å kontakte mer og mer oftere, da begynte vi å kalle han for pappa. Selv om det er mange som syns dette er urettferdig mot faren, så er det du som bestemmer.

Det er selv du som føle hva du har lyst å kalle han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...