Arb.ledig husmor Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Joha sine finlandsluer i ull/bomull? Og hvor jeg kan få kjøpt ny madrass ti bagvogna? Og hvor jeg kan få kjøpt noen fine smekker (cowboysjal, men m trykknapp)??
Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Exit og andre som har name-it klær selger i hvert fall sånne siklesmekker...
Ellie73 Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Reflex kjeden selger Joha sine produkter, tror jeg. Og i tillegg til Exit, så får du kjøpt slike smekker på nettet. Mener det var Bittelillevennen jeg kjøpte dem hos...
Arb.ledig husmor Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Exit har de ikkje her... Hva er nettadressen til bittelillevennen??? Og reflexbutikken eg va på om dagen hadde heller ikkje lue Men får vel bare lete videre...
Arb.ledig husmor Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 Flere som vet kor eg kan få kjøpt sånne smekker???? De på bittelillevennen, likte eg ikkje noe særlig.. De va for vanlige... Vil gjerne ha noen m figurer el.l på.... De ha på obs, men kun 1 farge, og har to derfra, men ønsker gjerne flere også, ulike
Ellie73 Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Var inne på bittelillevennen nå, og de var ganske utsolgt ja... Synd, for de hadde mange forskjellige farger og mønstre for en mnd siden, da jeg kjøpte... Kanskje de får inn igjen senere. Vet dessverre ikke om andre.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Fine siklesmekker på www.barnetrend.no De leverer kjapt også )
Ellie73 Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Tok et søk på bipi stuff nå ( de smekkene som bittelillevennen hadde)Fant to andre norske nettbutikker som har dem. Mamasita.no hadde ganske bra utvalg:-) Der kostet de 52,. Barnibody.no hadde også noen med forskjellig farge og mønster, der kostet de 59,- .
Arb.ledig husmor Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2007 Takker for alle svar.... Syns de va litt dyre jeg da, for de eg kjøpte på Obs kosta 29 kr pr.stk.... Men men... Får tenke litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå