Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 sambo sier at jeg er litt stor og har ikke lyst!er det noen som har det samme!!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 jepp... har ikke hatt sex sikkert på 2 mnd minst, ikke det at lysten er så kjempe stor, men av og til ønsker jeg det, men tror sambo syns det er litt vanskelig med den magen, og han føler han må være så forsiktig og sånn...
TineBrasil Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Slik har det vaert med oss ogsaa, egentlig helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Det gikk en stund foer han forklarte at det var fordi han syntes det var merkelig siden han visste at det var en baby der inne. Og naa pga magen. Det blir visstnok ikke helt det samme. Det ble bedre etter at vi pratet om det, men det blir nok ikke det samme foer etter at babyen har kommet, og etter vi har vent oss til det nye livet... Noen som har noen gode raad?
Fødeklar nå! Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 min mann syntes det er herlig å ha sex nå som jeg er gravid. det er jo ikke farlig sålenge jordmor/lege ikke har sakt noe annet. men det kommer vel mer ann på mitt energi nivå. det er ikke på topp så der røyk sengekosen ja =) det at jeg har stor mage virker bare til å tenne han mer. han er faktisk mer inntresert i sengekos når jeg er gravid en ellers. han komenterer alltid når han ser gravide rundt oss. (ikke at jeg blir sjalu) jeg syntes det er så fasinerende pleier han å si. Samboen trenger ikke å være redd for å skade babyen. den ligger godt beskyttet. All din smbo kan gjøre for deg som du syntes er godt nytter babyen godt av : )
TaMegBar Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Samboer synes jeg er flott (takk gud for at jeg har en så fantastisk mann), til tross for størrelsen. Han vil gjerne ha sex, men jeg synes det er slitsomt. Magen henger jo neppå knærne ett sted (faen ta den tyngdekraften) og hver bevegelse er en kraftanstrengelse...
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Min samboer sier hele tiden hvor fin en mage jeg har og at jeg stråler. men jeg er som regel så sliten på kveldene etter kynnere og bekkenløsningen at jeg ikke orker sex. tru man må satse mer på dagtid her i gården;)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Jeg syns sex er vondt nå jeg.. dette gjør at jeg mister lysten... uff, får håpe det blir normalt igjen..............
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 min samboer forteller meg ofte hvor fin en mage jeg har og at jeg en den peneste jenta... vi har sex mer nå enn før faktisk... jeg spurte faktisk han om hvordan hann kunne ha lyst på meg når jeg var gravid og da svarte han at d var fordi at d var meg... han er bare fantastisk...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 vi har ikke spes mye sex i det siste nei. Jeg har igrunn ikke lyst jeg heller, synes det er litt rart med tanke på at babyen er der inne :-) Mannen min føler det på samme måten så det er helt greit. Men vi er veldig flinke til å kose da! Mange gode klemmer, kyss og kos hver dag. Holder for meg nå om dagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå