Gå til innhold

Nye magebilder 25 + 1 ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann du... ;o)

søt liten kulemage... ;oD

jeg vil nesten si at jeg er *gulp* "dobbel" så stor som deg! :oO

er 25+4 og var på kontroll i dag....

symfyse målet mitt var 23cm...

MEN så er det "bare" 15mnd siden jeg føsdte snuppa og da... hehe... ;oD

alt bra med deg?

formen fin?

klem....

Skrevet

Hei Trine=)

En liten hilsen fra meg...Så kjempe fine bilder av din gravide mage. Jeg har en VELDIG følelse av at du og fin kjære samboer får ei datter.

Kanskje jeg klarer å føle rett på kjønnet også. Hehe. Men uansett, så blir det morro å se hva det blir. Tenk som tiden flyr avgårde. Ikke så lenge igjen nå. Håper alt er bra med deg og at du har et fint svangerskap. Har ikke glemt deg vettu snuppa.

Klem fra meg.

Skrevet

Hei snuppa!

Satt faktisk og tenkte på deg i dag!!!!

Hehehe.. Det er tre andre som sier at jeg også får ei jente ;) Har en liten jentefølelse selv, men det skifter fra dag til dag.. Hehehe..

Her er alt bra og jeg storkoser meg med magen min! Masse liv og røre der nede! Nei, det er ikke så lenge igjen :D Kjempekoselig skal det bli ;) (Skal forresten til Oslo om ikke så lenge ;))

STOOOOOR klem til deg også!

Skrevet

Heisann!

Takk for det ;) Jeg ligger over på SF målene, over rødstreken men innenfor den grønne sona.. Hehehe.. Så jeg er nok stor til å være førstegangs sier jordmora :s Hva nå enn det skal bety ;)

Alt er bra med meg og formen er fin. Hva med deg da??

Skrevet

syns du har veldig fin mage!

Minner litt om min, som ser større ut forfra, på en måte, enn fra siden:)

Skrevet

Hehehe ;) Takk! Bortsett fra det forferdelige arret fra operasjonen i sommer :s.... Godt det ikke bare er meg som syns magen ser myyyye større ut forfra enn fra siden.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...